AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #121 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jævlig glad jeg har hund og har valgt bort barn. 3 turer med lek hver dag. ( Jeg har enten 1 eller 2 turer og samboer resten), hunden sover 18 timer i døgnet,koster oss kun 1000 kr I mnd og kan være alene hjemme. Frihet, kjærlighet og penger 💰 Anonymkode: 53f54...760 Hunden din dør om noen år da, barn har man livet ut. Du kan sikkert få deg en ny hund, men det er ikke den samme hunden. Anonymkode: b00bf...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #122 Del Skrevet 8. juli 2022 Syns det er kjempe fint med ferie med våre 3 barn under 8 år😊 Får mye mer tid sammen en et par timer på ettermiddagen før leggetid, og vi slipper å stresse over klokken. Ferieturene vi skal på i sommer er lagt opp etter barna, og vi voksne koser oss like mye som de små. Først 1 uke med svigers på hytta før Norgesferie etter det barna er interesserte i og liker. Klart ferie er ikke det samme som før barn, men plutselig blir det slik igjen. Anonymkode: cb57f...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #123 Del Skrevet 8. juli 2022 På ferie nå med en treåring og en baby på 8 mnd nå, skal være bortreist i to uker. Jeg koser meg jo noe fryktelig, men du verden så slitsomt det er også 😅 men setter utrolig pris på å lære treåringen å kjenne på en annen måte enn vi får muligheten til i hverdagen. men må få meg noen små lommer med «luft» gjennom dagen! Pleier å si jeg skal trille babyen en tur for å sove. Men får bare til nærmeste benk og drikker iskaffe og leser bok 😇 Anonymkode: ade63...18b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #124 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 12.11): Jeg fikk barn fordi jeg trodde jeg ønsket det og innbilte meg at jeg kom til å trives med det og få det til. Dumme meg. Anonymkode: 86332...4a9 Og du fikk flere barn fordi? Det er lov å innse at barn ikke er noe for deg, det vet man gjerne ikke før man har fått ett. Men å da få flere er jo ren og skjær idioti. Anonymkode: cd4be...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #125 Del Skrevet 8. juli 2022 Serafin skrev (5 timer siden): For mye fri er ikke gøy. Neivel. Anonymkode: b3c53...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 8. juli 2022 #126 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neivel. Anonymkode: b3c53...3fd Javel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #127 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor fikk du så mange? Går an å gi seg etter en. Jeg stoppet etter ett barn, da jeg kjente at morsrollen og livsstilen med å ha barn er utfordrende for meg. Mer utfordrende og krevende enn jeg hadde tenkt. Jeg fant ut at det jeg har av overskudd, omsorg osv. holder til ett barn, som jeg er veldig glad i. Hadde aldri fått flere barn, for det skjønte jeg fort at jeg ikke hadde klart. Anonymkode: b59de...f96 Mannen min ønsket flere... burde gitt oss på ett, ja. Anonymkode: 86332...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #128 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og du fikk flere barn fordi? Det er lov å innse at barn ikke er noe for deg, det vet man gjerne ikke før man har fått ett. Men å da få flere er jo ren og skjær idioti. Anonymkode: cd4be...0a1 Vi er to om det. Og han ville ha flere, så da fikk vi flere. Dumt å gå med på, ja. Anonymkode: 86332...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #129 Del Skrevet 8. juli 2022 Sermina skrev (På 7.7.2022 den 0.33): Når man har barn så må man neste tilrettelegge livet etter det. Du kan ikke forvente å kunne prioritere egenaktiviteter når man har ferie med småbarn. Da må du eventuelt få en ordning hvor du deler opp dagen med mannen for å frigjøre luker med egentid. Jeg mener dette har mye med innstilling å gjøre. Hvis man klarer å tenke at sånn er det når barna er små og heller gjøre meningsfulle ting ut av det, så blir man lykkligere enn de som konstantu irriterer seg over manglende egentid i ferie. Jeg synes det er supersært med par som må henge sammen som siamesiske tvillinger i stedet for å avlaste hverandre litt. Hvis far får jogge en time på morgenen og mor får gå på en yogatime 1,5 time 4 dager i uka er det fortsatt fryktelig mange timer igjen i døgnet til å leke kjernefamilie. Anonymkode: 837da...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #130 Del Skrevet 9. juli 2022 Serafin skrev (11 timer siden): Javel. Skjønner. Du mener at barnløse ikke fortjener noe som helst. Anonymkode: b3c53...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #131 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg synes det er supersært med par som må henge sammen som siamesiske tvillinger i stedet for å avlaste hverandre litt. Hvis far får jogge en time på morgenen og mor får gå på en yogatime 1,5 time 4 dager i uka er det fortsatt fryktelig mange timer igjen i døgnet til å leke kjernefamilie. Anonymkode: 837da...e25 Ja, har jeg sagt noe annet? Jeg sa jo at man må lage avtale med mannen om å frigjøre luker med egentid. Men, nå er det jo ikke alle som har muligheten til det. F.eks hvis mannen må jobbe på sommeren eller man er alene. Anonymkode: aa355...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå