Gå til innhold

Hvorfor er jeg så sliten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel 80% som har tatt vaksine, så jeg gir det litt slingringsmonn siden noen kanskje slipper unna. 

Anonymkode: 23fb8...e4c

Men det er påvist autoimmun sykdom? Interessant og forståelig da sykdommen også kan tukle til immunforsvaret.

Anonymkode: 38d4a...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er påvist autoimmun sykdom? Interessant og forståelig da sykdommen også kan tukle til immunforsvaret.

Anonymkode: 38d4a...c43

Jeg tok tre vaksiner selv om jeg hadde autoimmun sykdom fra før. Skal ærlig innrømme at jeg ble skikkelig dårlig etter vaksine tre. Den forverret alle symptomene jeg allerede hadde, jeg var sengeliggende en måned. Men det kunne jeg ikke forutse. Tenker at det er naturlig, immunforsvaret fikk jo litt å jobbe med. Kanskje tegn på at vaksinen virker. Det er jo fint. 

Anonymkode: ca30a...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være så «enkelt» at du er utslitt på grensen til utbrent. Uansett kan det være greit med en tur til legen.

Anonymkode: c88bc...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover du nok? Spiser du nok? Hvordan er din mentale helse? Mye tanker eller stress? 
ta deg en tur til legen og snakk med de. 

Anonymkode: 2daa2...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i avisen tidligere at «Slitne nordmenn er det nye» Altså.. Noen ganger er man bare utslitt. Da må man gi seg selv tid og rom til å komme seg igjen. 
Jeg var der når jeg hadde 3 små, veldig tette. Ble sliten, fikk lett blåmerker, orket ingenting. Alt var i orden, men jeg fikk beskjed om å ta litt tid og tenke på meg selv. 
 

Alle blir slitne i ny og ne, det er helt vanlig. Ting du har orket tidligere går bare ikke lenger. Man må fordele energien sin. 

Anonymkode: 6f7a0...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Leste i avisen tidligere at «Slitne nordmenn er det nye» Altså.. Noen ganger er man bare utslitt. Da må man gi seg selv tid og rom til å komme seg igjen. 
Jeg var der når jeg hadde 3 små, veldig tette. Ble sliten, fikk lett blåmerker, orket ingenting. Alt var i orden, men jeg fikk beskjed om å ta litt tid og tenke på meg selv. 
 

Alle blir slitne i ny og ne, det er helt vanlig. Ting du har orket tidligere går bare ikke lenger. Man må fordele energien sin. 

Anonymkode: 6f7a0...95e

Leste du hele artikkelen? Jeg ble så nysgjerrig på den, men jeg har ikke abonnement😅

Tror kanskje at det kan ha noe å gjøre med at vi beveger oss mindre, og i tillegg får altfor mange inntrykk pga. mobilen og internett. Det blir jo slitsomt..

Men ja, kjempelurt å få tatt noen blodprøver ts! Kan være at du har mangel på noe.

Anonymkode: e47bb...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er vel påvist at vaksinene utløser autoimmun sykdom og får immunforsvaret til å klikke. Spent på å se hvordan det kommer til å gå når 70% av befolkningen utvikler konsekvenser av dette. 

Anonymkode: 23fb8...e4c

Nå overdriver du fælt. Nærmere 90% har tatt vaksina og hvor mange hører du om som har fått autoimmun sykdom? Selvfølgelig noen. Selv kjenner jeg 2 stk, men 70% var å ta litt hardt i😝 Mvh ei annen uvaksinert

Anonymkode: a35eb...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Der har du svaret. Tre doser. Ikke så mye håp mao. Lykke til med det. 

Anonymkode: 23fb8...e4c

Selvfølgelig er det håp Og hvorfor tror du at vaksinen påvirker kroppen mer negativt enn selve viruset?

Anonymkode: 6e44f...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...