Gå til innhold

Svelger du sperm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, alltid.

Anonymkode: 22a50...ffd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det er en jeg er i forhold med som ikke har tykk sperm så gjør jeg det. gjør det ikke på randos.

har et kriterie og det er at jeg svelger ikke om vedkommende nekter å kysse meg etterpå 

• Liker 2
Skrevet

Mmmmmmmmm! Digger det! I tillegg er det opphissende å få det utover ansiktet og puppene 💦

• Liker 1
Skrevet

Svelger hver gang han kommer. Liker det veldig godt, men har kun klart det med han jeg har nå 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det først er i munnen er jo den raskeste måten å bli kvitt det på å svelge. 

Anonymkode: 7c0a4...876

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Innimellom, når jeg føler for det. Ingen problemer med det, men ikke alltid jeg har lyst

Anonymkode: 0fcd2...6bf

AnonymBruker
Skrevet

Deilig det

Anonymkode: 7edf7...8d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å skulle gjøre det om jeg ikke er kåt nok (tent nok på fyren jeg suger)

Anonymkode: f26cd...a5e

AnonymBruker
Skrevet
On 7/6/2022 at 1:08 PM, AnonymBruker said:

Usj nei! Vil ikke ha det i munnen heller, så jeg suger aldri mannen min.

Seigt og heslig, det er bare ekkelt. Og han er faktisk enig, han hadde ikke villet hatt noe sånt i munnen han heller.

Grøsser bare jeg tenker på den ekle seige greia!

Anonymkode: 248dd...d9e

Kjedelig at du ikke gir oral sex da. Man kan ha det mye moro med det. Jeg tenkte at hvis jeg skulle be noen svelge så måtte jeg vite hva jeg ba dem om og det er ganske seigt og svir litt i halsen, men heslig vil jeg ikke kalle det.

Anonymkode: ea651...bf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann.

Hun har svelget et par ganger tidligere i forholdet, så been there, done that. Tidligere har ikke svelget (jeg har ikke hatt mange)

Hun gjorde det helt på eget initiativ. Veldig søtt av henne, men samtidig lyste det av henne at det var litt ekkelt. Det er jo ikke så vanskelig å forstå.

Jeg får mye bj, men som forspill. Ellers trekker jeg meg ut rett før så hun fullfører med hånden. Det er en uuttalt forståelse av at jeg ikke kommer i munnen hennes.

Det er ikke noe jeg forventer eller savner.

Anonymkode: 698e0...288

• Liker 4
Skrevet
Ænema skrev (På 6.7.2022 den 15.20):

om det er en jeg er i forhold med som ikke har tykk sperm så gjør jeg det. gjør det ikke på randos.

har et kriterie og det er at jeg svelger ikke om vedkommende nekter å kysse meg etterpå 

Hvis hun tar ladningen i munnen elsker jeg å tungekysse med henne og dele spermen mellom oss.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svelger med han jeg ligger med nå. Har gjort det med tidligere partnere også, men  sæden til nåværende partner smaker ikke like dårlig som med de andre..

Anonymkode: 68df7...d65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, er ikke forferdelig liksom men bryr meg ikke så mye

Anonymkode: e2bb5...328

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det om jeg liker mannen veldig godt, men kommer nok aldri til å gjøre det igjen med mindre det er en seriøs kjæreste det er snakk om, en som bryr seg om meg også.

Anonymkode: 8c514...2b4

Skrevet

Ja jeg svelger sæden med glede, blir kåt av tanken og elsker smaken, svelger ofte min egen sæd også, liker best når sæden er litt tyntflytende.Skviser ut hver dråpe og suger kuken helt ren😍

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Jentegutt skrev (2 minutter siden):

Ja jeg svelger sæden med glede, blir kåt av tanken og elsker smaken, svelger ofte min egen sæd også, liker best når sæden er litt tyntflytende.Skviser ut hver dråpe og suger kuken helt ren😍

Så deilig at akkurat du svarer på dette ☺️

Anonymkode: 4155a...cb4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...