AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 Sperm. Svelger du sperm om partneren din ønsker det, eller du selv ønsker det selvsagt? Eller er du en av de som ikke svelger? Og dere menn. Forventer dere at dama skal svelge? Fordeler / positive sider med å svelge? Fordeler / positive sider med å ikke svelge? Er det godt? Hva om det faktisk smaker helt pyton? Hva foretrekker du og hvorfor? Anonymkode: 17318...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 Jeg gjør det med han jeg dater nå. Aldri gjort det med noen andre, men med han er det helt naturlig. Jeg tennes veldig av hvor mye han liker det. K40 Anonymkode: 9b8bb...171 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Smaker helt greit, bryr meg ikke så lenge jeg er kåt nok. Er jo bare å smake selv... Anonymkode: f95a1...799 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Har gjort det før for å tilfredsstille, men jeg misliker det så mye at ved neste parter så kommer jeg til å si nei Smaker tykk lunken melk som har stått ute for lenge Anonymkode: 4ee1f...1a6 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Jeg gjør det, hvis det er en mann jeg liker veldig. Hvis ikke får jeg ikke lyst. Anonymkode: 04ac3...744 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Nei jeg gjør det ikke. Gjorde det før da jeg var yngre fordi jeg trodde jeg måtte men har aldri likt å svelge. Synes det er bedre å la han komme i munnen min og så la det renne ned over penisen hans mens jeg holder den i hånda. Det gir meg mye mer. Anonymkode: d5b8e...044 1
Blåjojo Skrevet 6. juli 2022 #7 Skrevet 6. juli 2022 Jeg svelger stort sett alltid, og har alltid gjort det. Mindre gris å vaske/tørke bort. Har vært borti noen få som smaker stygt, og lar heller bare vær å ta det i munnen da. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #8 Skrevet 6. juli 2022 Ja det gjør jeg mer enn gjerne når jeg suger. Men ikke snakk om at den skal inn i munnen om den har vært i meg først. Anonymkode: 4967c...259 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #9 Skrevet 6. juli 2022 Jeg takler ikke smaken på sperm, så jeg lar være. Heldig vis så respekterer mannen min dette, og har ikke noe problem med det. Har heller ikke vært borti en mann som ikke respekterer dette forøvrig. Anonymkode: 3f1b2...2e4 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #10 Skrevet 6. juli 2022 Suger jeg helt til han kommer er vi som regel påkledd begge to, og da svelger jeg, for jeg vil ikke ha sæd på genseren. Synes ikke det smaker spesielt godt, men liker å se han nyte. Anonymkode: 363b8...810 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #11 Skrevet 6. juli 2022 Nope, aldri. Fikser ikke den grusomme konsistensen. Av og til får han komme i munnen, men jeg må spytte det ut raskt. Gjør det sporadisk for da blir han overraska og glad når det skjer Anonymkode: 5b91e...75d 3
bullehurk Skrevet 6. juli 2022 #12 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Synes det er bedre å la han komme i munnen min og så la det renne ned over penisen hans mens jeg holder den i hånda. Det gir meg mye mer Enig ! Han jeg holder på med nå, elsker å se det renne ut igjen blandet med spytt. Enten over pikken eller nedover haka. Kan svelge også, men er ikke noe særlig glad i smaken. Da må jeg hvertfall ha et glass vann/drikke for hånden asap. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #13 Skrevet 6. juli 2022 Jeg gjør det med kk'en min nå. Han smaker faktisk godt. Ikke alle som gjør det. Da svelger jeg heller ikke, naturligvis. Anonymkode: 51ad4...187 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #15 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sperm. Svelger du sperm om partneren din ønsker det, eller du selv ønsker det selvsagt? Eller er du en av de som ikke svelger? Anonymkode: 17318...ad8 Svelger absolutt ikke. Heldigvis har jeg ikke en partner som har noe ønske om det. Om han skulle få et ønske om det, så har vi et åpent forhold, så han kan jo finne en partner som ønsker å svelge. Ikke skjønner jeg hva i all verden mannen skal få ut av at partner svelger heller…? Anonymkode: de85a...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #16 Skrevet 6. juli 2022 Kona mi har i det siste blitt veldig på at hun suger meg. Da driver hun og terger meg, frem til jeg nesten kommer gang på gang. Men hun har sagt klart ifra at hun ikke vil at jeg skal komme i munnen hennes så jeg gir beskjed når det er rett før hele veien. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja det gjør jeg mer enn gjerne når jeg suger. Men ikke snakk om at den skal inn i munnen om den har vært i meg først. Anonymkode: 4967c...259 Kanskje kona mi er litt spesiell men hun har sugd meg flere ganger etter jeg har vært inni henne da. Men igjen så suger hun meg aldri helt til jeg kommer. Anonymkode: 0e716...ce1
micromaya Skrevet 6. juli 2022 #17 Skrevet 6. juli 2022 Selvsagt – digger at han kommer i munnen min! Har aldri opplevd at det smaker vondt. 2
feliek54 Skrevet 6. juli 2022 #18 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sperm. Svelger du sperm om partneren din ønsker det, eller du selv ønsker det selvsagt? Eller er du en av de som ikke svelger? Og dere menn. Forventer dere at dama skal svelge? Fordeler / positive sider med å svelge? Fordeler / positive sider med å ikke svelge? Er det godt? Hva om det faktisk smaker helt pyton? Hva foretrekker du og hvorfor? Anonymkode: 17318...ad8 Selvfølgelig forventer jeg ikke at hun svelger om hun ikke har lyst. Sex MÅ være sex som begge ønsker. Aldri tvinge eller presse noen til noe ukomfortabelt. Det nå være nytelse for begge 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #20 Skrevet 6. juli 2022 Usj nei! Vil ikke ha det i munnen heller, så jeg suger aldri mannen min. Seigt og heslig, det er bare ekkelt. Og han er faktisk enig, han hadde ikke villet hatt noe sånt i munnen han heller. Grøsser bare jeg tenker på den ekle seige greia! Anonymkode: 248dd...d9e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå