AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #1 Del Skrevet 5. juli 2022 Skal kjøpe meg en liten mobilprinter til å skrive ut bilder en gang i blant til å lime inn i en bok Men hvilken er best? Holder bildene seg? Anonymkode: 55f11...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 9. juli 2022 #2 Del Skrevet 9. juli 2022 Jeg har den til Instax, Instax mini link og den er jeg fornøyd med. Bildene holder seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #3 Del Skrevet 11. juli 2022 Iso1 skrev (På 9.7.2022 den 19.07): Jeg har den til Instax, Instax mini link og den er jeg fornøyd med. Bildene holder seg. Tusen takk for svar😄 oppbevarer du papiret i kjøleskap? Anonymkode: 55f11...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 12. juli 2022 #4 Del Skrevet 12. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tusen takk for svar😄 oppbevarer du papiret i kjøleskap? Anonymkode: 55f11...a3f Nei, har det liggende i en skuff bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå