AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #81 Del Skrevet 7. juli 2022 chi skrev (24 minutter siden): Kanskje bygdene mellom Åndalsnes og Molde kunne vært noe? Torvik, Gjersetbygda, Eidsbygda, Rødven, Åfarnes (da må du ta ferge for å komme til Molde, da...) Ev Nesjestranda, Solemdal, Kleive og Hjelset, det er ferjefritt avstand til Molde. Jeg er selv fra Hustadvika, men etter å ha bodd over 10 år i Trøndelag, valgte jeg å bosette meg på Nesjestranda. Det tar ca 17 minutter å kjøre til Molde sentrum når trafikken er normal, 12 minutter til flyplassen, og 2 minutt til butikk/post/bensinst. Jeg kan gå på fjellet (Horja og Skåla) fra min egen stuedør, og har utsikt til hele Romsdalspanoramaet og sjøen fra vinduene. Det er ikke så mange fiskevann her, men Vikvatnet og Skålvatnet, + at det er et par på Skaret (under 20 minutter med bil) og enda flere i Hustadvika ca 35 minutter unna. En har også flere vann på Kleive. Vi fisker derimot mest i sjøen, og selvsagt har vi båt. Romsdalsfjorden er utrolig vakker, og du bør google Veøya og Hjertøya. Om jeg ikke skulle bodd her og vært avhengig av å komme meg på jobb i Molde, hadde jeg valgt å bosette meg på Rødven eller Åfarnes, men siden jeg hater ferge og er glad i å ha kort vei til det jeg trenger, blir det denne siden av fjorden. Det er selvsagt stor prisforskjell på husene på denne siden av fjorden, pga avstand til Molde. De mest populære fjellene å gå på i Ytre Romsdalen er vel Jendemsfjellet, Midsundtrappene til Digergubben/Midsundhornet, Melen og Sjurvarden, samt Tusenårsvarden i Molde. Disse fjellene er ikke så godt kjent via TV som Romsdalseggen og Rampestreken i Romsdalen, men verdt å google. Ellers kan jeg nevne Eikesdalen/Mardalsfossen, og Trollkyrka om en liker litt "safari" Hilsen Nina Anonymkode: 28afd...957 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30159457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 7. juli 2022 #82 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er selv fra Hustadvika, men etter å ha bodd over 10 år i Trøndelag, valgte jeg å bosette meg på Nesjestranda. Det tar ca 17 minutter å kjøre til Molde sentrum når trafikken er normal, 12 minutter til flyplassen, og 2 minutt til butikk/post/bensinst. Jeg kan gå på fjellet (Horja og Skåla) fra min egen stuedør, og har utsikt til hele Romsdalspanoramaet og sjøen fra vinduene. Det er ikke så mange fiskevann her, men Vikvatnet og Skålvatnet, + at det er et par på Skaret (under 20 minutter med bil) og enda flere i Hustadvika ca 35 minutter unna. En har også flere vann på Kleive. Vi fisker derimot mest i sjøen, og selvsagt har vi båt. Romsdalsfjorden er utrolig vakker, og du bør google Veøya og Hjertøya. Om jeg ikke skulle bodd her og vært avhengig av å komme meg på jobb i Molde, hadde jeg valgt å bosette meg på Rødven eller Åfarnes, men siden jeg hater ferge og er glad i å ha kort vei til det jeg trenger, blir det denne siden av fjorden. Det er selvsagt stor prisforskjell på husene på denne siden av fjorden, pga avstand til Molde. De mest populære fjellene å gå på i Ytre Romsdalen er vel Jendemsfjellet, Midsundtrappene til Digergubben/Midsundhornet, Melen og Sjurvarden, samt Tusenårsvarden i Molde. Disse fjellene er ikke så godt kjent via TV som Romsdalseggen og Rampestreken i Romsdalen, men verdt å google. Ellers kan jeg nevne Eikesdalen/Mardalsfossen, og Trollkyrka om en liker litt "safari" Hilsen Nina Anonymkode: 28afd...957 Stemmer veldig i det Nina skriver! Eneste verdt å se litt på er husprisene på fks Hjelset mot Åfarnes eller Hudtadvika, og så veid opp mot det å måtte fa ferge. 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30159468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #83 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 🤣 Ferger og spøkelser høres ikke så dumt ut i grunn. Men det bor vel 2500 folk i Vestnes tettsted, så en eller annen form for lokalsamfunn finnes det kanskje? Ser ihvertfall at de har de nødvendigste av butikker og slikt. Tusen takk for hyggelig og opplysende svar! Vi har en liten ønskeliste over hva vi vil ha: Fred og ro! Fremfor alt. Vi vil ha gooood avstand til biltrafikk, skoler, barnehager, idrettsanlegg og slikt. God plass! Her vi bor nå koster hus med stor hage såpass mye at det har vært uaktuelt for oss, men jeg ser jo at boligprisene der oppe åpner for en helt annen verden av slikt. Drømmen er å ha så god plass at vi kan ha et par hester, og en hage hvor vi kan dyrke litt urter og blomster. 😍 Utsikt til fjell og skog! Gjerne utsikt og nærhet til sjø også, men det er mindre viktig. Vi er ikke så opptatt av båt og fisking osv. (og vi liker best å bade i ferskvann, men jeg ser at det ikke er så veldig mange innsjøer der i forhold til hva vi er vant med her nede så vi har ingen forventning om å bo veldig nær vann) Vi driver ikke med vintersport eller vannsport, foreløpig ihvertfall. Vi har aldri lært oss å stå på ski en gang hehe, men har planer om å prøve oss litt. Men når det gjelder fritidsaktiviteter er det gåturer i skog og fjell som er den absolutt største attraksjonen for oss. ❤️ Nærhet til flyplass, restauranter og slikt er en bonus, men vi kan fint kjøre et stykke også. Vi er ikke på kafeer og slikt mer enn maks en gang i måneden. Vi tilbringer mye tid hjemme, og trives best med det. Anonymkode: fcea0...e75 AnonymBruker skrev (9 timer siden): En vesentlig detalj jeg har glemt å nevne er forresten av vi må bo innenfor pendleravstand (maks 1 times tid hver vei) fra Molde eller Ålesund, pga jobb. Sånn sett blir det jo da litt begrenset hvor vi kan bo. Anonymkode: fcea0...e75 Jeg ville sett på Tresfjord om jeg var dere. Lite biltrafikk etter at brua kom, kort avstand til både Molde og Ålesund, fin natur, og godt hestemiljø hvis dere liker hest! Fra Vestnes går det hurtigbåt til Molde. Men er det sykehus dere jobber på iom dere må ha nærhet til Molde eller Ålesund? For da vil jeg nevne at det er sykehus i Volda også, og at Søre Sunnmøre er et fantastisk sted å bo Anonymkode: 798c2...049 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30159513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. juli 2022 #84 Del Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fra Vestnes går det hurtigbåt til Molde. Ble ikke den lagt ned da ferga ble gratis? 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30159635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #85 Del Skrevet 7. juli 2022 Ta også Møreaksen med i betraktningen selv om det er mange år til det er ferdigstilt. Avstandene i fylket blir kortere og valgmulighetene til hvor man kan bo mtp. pendleravstandene blir større. Anonymkode: 814e6...b78 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30160039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #86 Del Skrevet 7. juli 2022 Neutral90 skrev (1 time siden): Stemmer veldig i det Nina skriver! Eneste verdt å se litt på er husprisene på fks Hjelset mot Åfarnes eller Hudtadvika, og så veid opp mot det å måtte fa ferge. Hjelset øker vel i pris på rekordfart, pga nye sykehuset nå. Mye bedre vær i Molde enn i Hustadvika (Er der nesten hver dag, så jeg vet!) -Og ja, hurtigbåten er lagt ned mellom Vestnes og Molde. Går mange ferger, men dyrt for bil over. Mvh Nina Anonymkode: 28afd...957 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30160239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #87 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så spennende med noen som bytter by mot bygd, og attpå til vil komme til mitt vakre hjemfylke Møre og Romsdal På en side vil jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen i det krasseste og mest negative kommentarene. På en annen side må jeg si at for 30-40 år siden var det helt annerledes enn det er i dag. Jeg vokste opp halve året på Sunnmøre og halve året i en by i europa. Kulturforskjellen var enorm! Jeg som person kan oppfattes som høglytt, altfor glad, flirfull, flørtende og altfor vennlig - i forhold til en sunnmøring som trenger litt tid på å bli varm i trøya. Jeg har bodd andre steder i Norge og verden i 20 år før jeg flyttet tilbake, og bor nå på et lite sted på Sunnmøre (ei øy). Naturen er vakker, det regner ikke så fryktelig mye som man skal ha det til, men kan heller ha flere årstider på samme dag 😛 Vi kjører ofte gjennom Rauma på vei til hytten vår, og det er virkelig vilt, vakkert og majestetisk innover der. Som Sunnmøring vil jeg selvsagt anbefale Sunnmøre. Ørskog/Sjøholt er Sunnmøre, så da er dere på riktig vei i det minste. Om dere ikke skal ha barn så står dere helt fritt i å velge bosted tenker jeg, og man trenger ikke å ta hensyn til reisevei til skole, fritidstilbud og tilgang på venner i umiddelbar nærhet. Så hva er viktig for dere nå når dere skal flytte? Hva er det dere ønsker dere? Hva er det dere MÅ ha? Utsikt får man stort sett hvor som helst på Sunnmøre, enten til havet eller fjell, eller begge deler. Vil dere ha et hus i nærheten av havet, der dere kan rusle ned til egen strandlinje med utsikt over sunnmørsalpene? Eller liker dere det mer "intimt" langt inn i en dal under høge fjell? Driver dere med vintersport, vannsport, eller mest fotturer i fjellet? Ønsker dere av og til å kunne ta en tur på cafe eller restaurant? få med seg en konsert eller annet? Skal dere ha noe dyr? Vil dere ha båt? Er det praktisk med nærhet til flyplassen? Jeg kan iallefall anbefale både Giske kommune og Haram kommune. Menneskene er vennlige, det er gode jobbmuligheter, nærhet til Ålesund hvis man ønsker det, umiddelbar tilgang på havet. Stor sjans for utsikt til hva som helst nesten uansett hva slags bolig man kjøper. I Haram er det vakkert (minus Brattvågen), og man kan få billige hus. Om dere vil ha sjarmen av både sunnmøre og romsdalen kan jeg anbefale Nakkedalen. Det er noen magisk fine nedslitte hus og man er midt mellom Haram kommune og Fiksdalen og Tomrefjorden (ofte varmere der om sommeren). Hva skal dere jobbe med? Trenger dere å velge location i forhold til arbeids- eller studiested? Dere kommer til å stortrives tenker jeg ❤️ Anonymkode: 213dd...61e Boligpriser i Haram er ikke lave altså! Og den finaste plassen der er vel tennfjord, som også selvsagt da er høyest.. AnonymBruker skrev (19 timer siden): En vesentlig detalj jeg har glemt å nevne er forresten av vi må bo innenfor pendleravstand (maks 1 times tid hver vei) fra Molde eller Ålesund, pga jobb. Sånn sett blir det jo da litt begrenset hvor vi kan bo. Anonymkode: fcea0...e75 Både Herøy, Ulstein, Ørsta, Volda, Haram osv er innafor den pendlingen til Ålesund, og bor du i Tennfjord, Vatne, Sjøholt området er du forsåvidt innafor en time til Molde også.. Anonymkode: 10334...ad9 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30161457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #88 Del Skrevet 8. juli 2022 Har lagt merke til at det er stor forskjell på boligprisene der ja. Vi kommer nok ikke til å kunne kjøpe hus i de dyrere områdene. Skal vi ha råd til småbruk må vi nok litt vekk fra Ålesund og Molde, men samtidig nærme nok til å kunne pendle (vi har begge typiske kontoryrker, og ønsker tilgang på et ok jobbmarked i tilfelle vi vil/må bytte jobb en gang)... 🤷♀️ En annen ting jeg lurer på er forøvrig været. Jeg har fulgt med på værmeldingene på Yr.no i en del måneder nå, og dersom disse stemmer har det knapt vært en eneste dag uten regn der oppe på flere uker? Stemmer det? Er det vanlig at det "aldri" er skyfrie sommerdager med badetemperatur? Har sommeren vært uvanlig regnfull der oppe i år, evt. er det Yr som ikke viser riktig? Vi har ikke tilbragt mer enn et par dager i dette området der selv, så vi baserer oss på det vi leser på nettet. Her vi bor nå er sommerne litt vel varme og klamme for min smak så vi gleder oss faktisk til litt mer levelige temperaturer, men nå begynner jeg å lure på om vi aldri kommer til å få se solen igjen i det hele tatt. 😅 Vi flytter selvsagt ikke til Møre og Romsdal i håp om å kunne sole oss hver eneste dag altså, men er det sånn at man nesten aldri har en skyfri dag liksom? 🤣 Anonymkode: fcea0...e75 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30162454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 8. juli 2022 #89 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både Herøy, Ulstein, Ørsta, Volda, Haram osv er innafor den pendlingen til Ålesund, og bor du i Tennfjord, Vatne, Sjøholt området er du forsåvidt innafor en time til Molde også.. Anonymkode: 10334...ad9 Husk på at pendling til Ålesund fra disse plassene involverer ferge. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30162564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #90 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har lagt merke til at det er stor forskjell på boligprisene der ja. Vi kommer nok ikke til å kunne kjøpe hus i de dyrere områdene. Skal vi ha råd til småbruk må vi nok litt vekk fra Ålesund og Molde, men samtidig nærme nok til å kunne pendle (vi har begge typiske kontoryrker, og ønsker tilgang på et ok jobbmarked i tilfelle vi vil/må bytte jobb en gang)... 🤷♀️ En annen ting jeg lurer på er forøvrig været. Jeg har fulgt med på værmeldingene på Yr.no i en del måneder nå, og dersom disse stemmer har det knapt vært en eneste dag uten regn der oppe på flere uker? Stemmer det? Er det vanlig at det "aldri" er skyfrie sommerdager med badetemperatur? Har sommeren vært uvanlig regnfull der oppe i år, evt. er det Yr som ikke viser riktig? Vi har ikke tilbragt mer enn et par dager i dette området der selv, så vi baserer oss på det vi leser på nettet. Her vi bor nå er sommerne litt vel varme og klamme for min smak så vi gleder oss faktisk til litt mer levelige temperaturer, men nå begynner jeg å lure på om vi aldri kommer til å få se solen igjen i det hele tatt. 😅 Vi flytter selvsagt ikke til Møre og Romsdal i håp om å kunne sole oss hver eneste dag altså, men er det sånn at man nesten aldri har en skyfri dag liksom? 🤣 Anonymkode: fcea0...e75 Nå er vel ikke Vestlandet generelt stedet å flytte om man ønsker seg stabilt vær og det regner ofte, men av og til så er det fine dager. Man kan være uheldig å få sommere der det regner veldig mye. Jeg ville ikke flyttet dit på grunn av været i hvert fall. Anonymkode: 5625d...81c Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30162582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #91 Del Skrevet 8. juli 2022 Er fra fylket. Der er mye surt vær, høye fjell og mye rasfare. Anonymkode: 58c64...020 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30162587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #92 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 21.40): Søre Sunnmøre er et fantastisk sted å bo .......... Og om man vil dø av kjedsomhet Anonymkode: 8e612...29f 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30166557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #93 Del Skrevet 8. juli 2022 Bor på Sunnmøre. Helt ok plass. Bor på ett tettsted med ca 8000 innbyggere. Opplever ikke fordommer mot homofile, mange skeive her jeg bor. Du spør forøvrig om været. Har vel regnet konstant her siste mndene, hadde noen skikkelig fine dager for noen uker siden, det er vel eneste sommeren vi får i år 😆 Anonymkode: 35ee1...655 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30166738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #94 Del Skrevet 8. juli 2022 I år har det vært helt forferdelig! -I vinter også. Nedbør konstant, mye regn! Det pleier IKKE å være så ille, men all den tørken dere har hatt er fordi vi har fått regnet. Det er jo ikke vanlig at det er SÅ tørt sørpå heller! Det positive er at det ikke er så kaldt på vinteren da. Det kaldeste i vinter var -7 en dag, ellers -5 grader på det meste. Stort sett +2 til +4 grader hele vinteren 2021/22 i Molde Nina Anonymkode: 28afd...957 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30166875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #95 Del Skrevet 9. juli 2022 Ingenting som heter dårlig vær. Anonymkode: 8453e...59f 2 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30167565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #96 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har lagt merke til at det er stor forskjell på boligprisene der ja. Vi kommer nok ikke til å kunne kjøpe hus i de dyrere områdene. Skal vi ha råd til småbruk må vi nok litt vekk fra Ålesund og Molde, men samtidig nærme nok til å kunne pendle (vi har begge typiske kontoryrker, og ønsker tilgang på et ok jobbmarked i tilfelle vi vil/må bytte jobb en gang)... 🤷♀️ En annen ting jeg lurer på er forøvrig været. Jeg har fulgt med på værmeldingene på Yr.no i en del måneder nå, og dersom disse stemmer har det knapt vært en eneste dag uten regn der oppe på flere uker? Stemmer det? Er det vanlig at det "aldri" er skyfrie sommerdager med badetemperatur? Har sommeren vært uvanlig regnfull der oppe i år, evt. er det Yr som ikke viser riktig? Vi har ikke tilbragt mer enn et par dager i dette området der selv, så vi baserer oss på det vi leser på nettet. Her vi bor nå er sommerne litt vel varme og klamme for min smak så vi gleder oss faktisk til litt mer levelige temperaturer, men nå begynner jeg å lure på om vi aldri kommer til å få se solen igjen i det hele tatt. 😅 Vi flytter selvsagt ikke til Møre og Romsdal i håp om å kunne sole oss hver eneste dag altså, men er det sånn at man nesten aldri har en skyfri dag liksom? 🤣 Anonymkode: fcea0...e75 Det kan være fine dager og, men normalen er desverre regn. Sommer som vinter. Så sjeldent "skikkelig" sommer eller vinter. Anonymkode: 02940...66e 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30168308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #97 Del Skrevet 9. juli 2022 Dere flytter neppe på grunn av været.10 grader og mye regn i dag og kuling i kastene. For noen dager siden var 29 grader her, men nå regner vi vekk. Anonymkode: 5fe3d...6fc Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30172264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #98 Del Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 11.03): En annen ting jeg lurer på er forøvrig været. Jeg har fulgt med på værmeldingene på Yr.no i en del måneder nå, og dersom disse stemmer har det knapt vært en eneste dag uten regn der oppe på flere uker? Stemmer det? Er det vanlig at det "aldri" er skyfrie sommerdager med badetemperatur? Har sommeren vært uvanlig regnfull der oppe i år, evt. er det Yr som ikke viser riktig? Vi har ikke tilbragt mer enn et par dager i dette området der selv, så vi baserer oss på det vi leser på nettet. Det siste året har vært helt jævlig, men dette er ikke normalen. Det er sjelden at både høsten, våren OG sommeren er regnfull og kald. Anonymkode: 798c2...049 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30173894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #99 Del Skrevet 10. juli 2022 Ikke at jeg vil anbefale noen å bo i Flemma, men denne perlen er til salgs: https://www.finn.no/229916229 Det er mange fine plasser litt nord for Molde i underkant av 1 times kjøring. Men på denne siden er utsikten mer av typen frodig øylandskap 🤗 Sett bort i fra denne nydelige eiendommen er boligprisene svært levelig i området. Anonymkode: dda8b...12c Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30174042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #100 Del Skrevet 10. juli 2022 Anbefaler Kristiansund. Kjekke folk og vakker natur😊 Anonymkode: 41b3d...ff3 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1595327-flytte-til-m%C3%B8re-og-romsdal/page/5/#findComment-30174422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå