Gjest Anonobilis Skrevet 5. juli 2022 #1 Skrevet 5. juli 2022 (endret) Hva hadde du dratt fram/tilbake i tid og gjort dersom du hadde tilgang på en tidsmaskin, men bare kunne bruke den én gang (tur/retur)? Fått tak i fremtidige Lotto-tall, drept baby-Hitler, utforsket år 3000, eller noe helt helt annet? 😄 Endret 5. juli 2022 av Anonobilis
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #2 Skrevet 5. juli 2022 hadde funnet ut hvem min mor ble med hjem fra byen den kvelden jeg ble unnfanget Anonymkode: ae62c...b0a 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Skrevet 5. juli 2022 Hadde jeg kun fått reise 1 gang så hadde jeg sjekket ut hva som var før The Big Bang og observert smellet. Anonymkode: 3931b...1c5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #4 Skrevet 5. juli 2022 Kjøpt svær leilighet i Oslo sentrum på 90-tallet Anonymkode: 241ca...b96
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #5 Skrevet 5. juli 2022 Mest sannsynlig hadde jeg gjort det som jeg gjør nå: lurt på hva jeg skulle brukt den til. Jeg har tusen ting jeg ville gjort med en tidsmaskin, men med bare en tur hadde jeg ikke klart å velge 😂 Anonymkode: 894f9...07c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #6 Skrevet 5. juli 2022 Det er fristende å finne på noe som beriker enn selv, men hvis jeg ser bort fra det så ville jeg funnet noe som er historisk interessant. Feks oppleve vikingtiden, se pyramidene bli bygget, verdens første flygning, etc. Nesten umulig å velge. Også siden år 3000 er nevnt så hadde det også vært utrolig spennende å sjekke ut, men det er en risiko. Hva om alle mennesker er utryddet da? Anonymkode: 8e924...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #7 Skrevet 5. juli 2022 Dratt tilbake i vikingstidens storhetstid 800-1000 E.KR. Blitt med på de heftigste toktene med plyndring og tatt kvinner som treller. Anonymkode: 7271e...3d4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #8 Skrevet 5. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Også siden år 3000 er nevnt så hadde det også vært utrolig spennende å sjekke ut, men det er en risiko. Hva om alle mennesker er utryddet da? Anonymkode: 8e924...7ac Dette er et spennende tankeeksperiment. Tenk om man reiser til år 3000 og oppdager at alle menneskene er utryddet, men siden man kun kan bruke maskinen en gang blir jo det store spørsmålet når dette skjedde 😳 Anonymkode: 38296...4ad
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Skrevet 5. juli 2022 Dratt tilbake til dagen jeg skadet meg, som gjorde at jeg utviklet alvorlig sykdom. Jeg er låst til huset og sengen hver dag. Livet hadde sett veldig annerledes ut om jeg ikke skadet meg. Anonymkode: 22094...1dd 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #10 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er fristende å finne på noe som beriker enn selv, men hvis jeg ser bort fra det så ville jeg funnet noe som er historisk interessant. Feks oppleve vikingtiden, se pyramidene bli bygget, verdens første flygning, etc. Nesten umulig å velge. Også siden år 3000 er nevnt så hadde det også vært utrolig spennende å sjekke ut, men det er en risiko. Hva om alle mennesker er utryddet da? Anonymkode: 8e924...7ac Enig, men det kommer nok også an på hva slags økonomi man har i dag og hvor lyst man har på luksuslivet. Jeg skjønner godt at de som sliter med økonomien heller ønsker å få orden på den enn å se pyramidene bli bygget og jeg skjønner at noen har lyst til å leve som Kjell Inge Røkke. Selv er jeg i middelklassen og komfortabel med det. Jeg nevnte tidligere i tråden at jeg skulle likt å sett The Big Bang. Andre ting jeg kunne tenkt meg å bruke tidsmaskinen til er å se når livet på jorda ble til. Eller se da dinosaurene vandret på jorda. Alt det hadde vært enormt mye mer givende for meg enn å plutselig ha en miliard på konto. Anonymkode: 3931b...1c5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #11 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dratt tilbake til dagen jeg skadet meg, som gjorde at jeg utviklet alvorlig sykdom. Jeg er låst til huset og sengen hver dag. Livet hadde sett veldig annerledes ut om jeg ikke skadet meg. Anonymkode: 22094...1dd Anonymkode: 3931b...1c5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #12 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde dratt tilbake til da faren min fremdeles var i live og spurt han ut om alle bildene og brevene jeg fant da jeg ryddet opp etter han. Anonymkode: dab4a...30b 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #13 Skrevet 5. juli 2022 Dratt tilbake til starten av 70-tallet og blitt værende der.💃 Anonymkode: e822a...87b 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #14 Skrevet 5. juli 2022 reist seks år tilbake og satt noen ultimatum til min partner for å unngå være der vi er i dag, og ville vært helt OK med at det evt førte til et brudd den gang... Anonymkode: 5d989...fd9 1
enkefru Skrevet 5. juli 2022 #15 Skrevet 5. juli 2022 Hadde reist til juli -99 og nektet mannen å dra på turen som endte med at han døde, forlangt han skulle være med babyen vår og meg til sørlandet heller 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #16 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er et spennende tankeeksperiment. Tenk om man reiser til år 3000 og oppdager at alle menneskene er utryddet, men siden man kun kan bruke maskinen en gang blir jo det store spørsmålet når dette skjedde 😳 Anonymkode: 38296...4ad Det er akkurat det. Hvis jeg skulle dratt til fremtiden så ville jeg nok satset på en fjern fremtid. For tenk deg å bare dra 50 år frem i tid bare for å finne menneskeheten utdødd. Anonymkode: 8e924...7ac
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #17 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Selv er jeg i middelklassen og komfortabel med det. Jeg nevnte tidligere i tråden at jeg skulle likt å sett The Big Bang. Andre ting jeg kunne tenkt meg å bruke tidsmaskinen til er å se når livet på jorda ble til. Eller se da dinosaurene vandret på jorda. Alt det hadde vært enormt mye mer givende for meg enn å plutselig ha en miliard på konto. Anonymkode: 3931b...1c5 Enig i dette. Tenk å se dinosaurer i levende live! Når det kommer til Big Bank så er det litt mer komplisert. Du ville ikke kunne observere selve smellet utenfra fordi det ikke fantes noe utenfor Big Bang. Men det er ting vi ikke behøver ta her. Anonymkode: 8e924...7ac
Antiviruset Skrevet 5. juli 2022 #18 Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enig i dette. Tenk å se dinosaurer i levende live! Når det kommer til Big Bank så er det litt mer komplisert. Du ville ikke kunne observere selve smellet utenfra fordi det ikke fantes noe utenfor Big Bang. Men det er ting vi ikke behøver ta her. Anonymkode: 8e924...7ac The Big bang er bare en teori, så han hadde nok blitt veldig skuffet uansett 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #19 Skrevet 5. juli 2022 Jeg hadde dratt tilbake i tid og ikke blitt sammen med eksen . Anonymkode: 6541b...032 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 Jeg ville ikke møtt min mann. Anonymkode: b90f8...1da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå