Gå til innhold

Blir kvinner ubrukelige etter overgangsalderen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt tenker på dette ts, for du vil jo aldri komme borti en kvinne uansett. Overgangsalder eller ikke.:popcorn:

Anonymkode: c386d...349

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du i det hele tatt tenker på dette ts, for du vil jo aldri komme borti en kvinne uansett. Overgangsalder eller ikke.:popcorn:

Anonymkode: c386d...349

Ooofff. Nice

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ubrukelige? De kan jo knulles selv om de er ufruktbare. Må bare bruke litt glidemiddel

Anonymkode: 18857...17e

Med en dyktig elsker, er glidemidde lhelt unødvendig 😀

Anonymkode: 242f7...b6c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hen skrev rent biologisk i innlegget sitt da... men enig i at ordet ubrukelig burde vært byttet ut med et annet ord... når det gjelder biologisk med tanke på å få barn så er 35 + et rødt flagg hos meg, men man kan jo likevel bli gravid helt fram til overgangsalderen likevel, selv om disse svangerskapene kanskje ikke er de beste for mor og barn, helsemessig.

Anonymkode: fcf90...de2

Det har ingen ting med HI å gjøre. En oppegående person med et normalt utviklet ordforråd ville f.eks. formulert seg på èn av følgende måter:

"Slutter kvinner å være fruktbare etter overgangsalderen?"

"Kan kvinner bli gravide etter overgangsalderen?"

"Kan kvinner få barn etter overgangsalderen?"

 

Å omtale mennesker som "ubrukelige" pga noe som er naturens gang, er ren trolling, uansett hvor mye du prøver å pynte grisen. 

Anonymkode: cef5c...e26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bit på. Dette blir raskt bare nok en kvinner vs menn tråd der begge sider skal slenge dritt og være jævlige fordi de blir provoserte av hverandre.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner( før og nå) får barn i begynnelsen av 40 årene. Men jo eldre hun er, jo større risiko. Men, jobben er ikke gjort idet barnet er født. Det skal ivaretas og oppdras de neste 20 årene. Vil påstå at kvinnen er veldig " brukelig" til den jobben også.

Anonymkode: 242f7...b6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

meg; en kvinne på 33 år, uten barn. 

Jeg våkner stort sett opp hver dag å gjør ingenting, siden jeg er helt ubrukelig. Ikke er jeg til hjelp noe sted, og ingen snakker med meg, Alle vet at kvinner som ikke kan få barn egentlig bare er bortkasta oksygen. 

Blander du kvinner med storfe her eller? Er vel ikke pålagt å få barn ? 

Anonymkode: 99a60...d1a

Tror det mennesket som har skrevet det første innlegget er en av dem som ikke har fått med seg av kvinner er like smarte og like driftige som menn. Han tror kanskje damer er til for reproduksjonens eller sexens skyld? 

Trist, men ikke uventa at sånne finnes. 

Anonymkode: 1dea9...b16

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånt rent biologisk sett blir kvinner ubrukelige etter en alder av 25-35 eller er det først etter overgangsalderen kvinnene blir ubrukelige?.

Er det ikke en stor kjangs for at barnet kan få problemer under svangerskapet etter fylt 30?.

Når mener du kvinner blir ubrukelige?.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Siden kvinner ikke er en gjenstand med et bruksområde, blir de aldri ubrukelig. Det gjelder heldigvis menn også.

Anonymkode: f4da5...d63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... er drittlei slike innlegg som dette.
Eneste formålet er å få kvinner til å føle seg mindre verdt.
Skulle ønske det var en downvote-knapp på KG slik at man bare kunne stemme dem nedeom og hjem. Vi trenger ikke flere slike lavmål-innlegg.

Anonymkode: 0fb7f...b57

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Med en dyktig elsker, er glidemidde lhelt unødvendig 😀

Anonymkode: 242f7...b6c

Men normal hormonsammensetning er jo en forutsetning for fittesaft. Da hjelper verken forelskelse, kama sutra eller akrobatiske stillinger

Anonymkode: 18857...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror det mennesket som har skrevet det første innlegget er en av dem som ikke har fått med seg av kvinner er like smarte og like driftige som menn. Han tror kanskje damer er til for reproduksjonens eller sexens skyld? 

Trist, men ikke uventa at sånne finnes. 

Anonymkode: 1dea9...b16

Nei, dette stemmer ikke. Jeg har hatt sex med 2 sifret antall kvinner.

Jeg spurte bare dette spørsmålet kun fordi jeg tenker sånn rent biologisk så er "jobben" til kvinner over når de ikke er fruktbare mer. Selvfølgelig kan kvinner være produktive på andre måter etter de ikke lenger er fruktbare.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du troller, men skal gidde å svare deg likevel.

Selv om kvinner kommer i overgangsalderen i 50 årene, kan mange få barn opp i 40 års alderen. Og disse barna skal jo oppdras, tenker du ikke at det er en viktig jobb da? Og når barna får egne barn, da er bestemor veldig god å ha. Hun har erfaring og overskudd til å hjelpe til der det trengs. 

Og ikke bare her er kvinner helt nødvendige i samfunnet. Menn som har en partner lever lenger, tenk på det du. 

Uten kvinner i arbeid hadde ikke Norge gått rundt, slik samfunnet er i dag.

Anonymkode: 2fe64...3ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart ikke, i og med at menn som bor alene i gjennomsnitt lever 10 år kortere enn menn som lever sammen med kvinner. 

Anonymkode: 50a0a...aa3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, dette stemmer ikke. Jeg har hatt sex med 2 sifret antall kvinner.

Jeg spurte bare dette spørsmålet kun fordi jeg tenker sånn rent biologisk så er "jobben" til kvinner over når de ikke er fruktbare mer. Selvfølgelig kan kvinner være produktive på andre måter etter de ikke lenger er fruktbare.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Utfra den logikken der er ca 80 % av menn ubrukelige gjennom hele livet, de 80 % som verken slåss eller lykkes med damene. Bare å luke dem ut etter høyde og iq i ..15-årsalderen😁?

Anonymkode: 1dea9...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Utfra den logikken der er ca 80 % av menn ubrukelige gjennom hele livet, de 80 % som verken slåss eller lykkes med damene. Bare å luke dem ut etter høyde og iq i ..15-årsalderen😁?

Anonymkode: 1dea9...b16

Nå er det vel 25% av menn som faller utenfor, så rent biologisk sett så er de ubrukelige også.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare positivt når de kommer i overgangsalderen. Du kan trygt knulle de uten at man blir redd for uønsket graviditet. Dette betyr de ikke er kjipe og lar deg komme i dem. Mens de unge fruktbare må du drive å knulle med en penis innpakket i plast. Har også det inntrykket at endel eldre damer får økt libido. 

Anonymkode: e7759...c46

Hvorfor pakker du penisen din inn i plast når det fins kondomer av latex?

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, dette stemmer ikke. Jeg har hatt sex med 2 sifret antall kvinner.

Jeg spurte bare dette spørsmålet kun fordi jeg tenker sånn rent biologisk så er "jobben" til kvinner over når de ikke er fruktbare mer. Selvfølgelig kan kvinner være produktive på andre måter etter de ikke lenger er fruktbare.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Du har en snever og mangelfull forståelse av menneskelig forplantning uansett hvor mange du hevder å ha hatt sex med.

Hvor lang tid tar det å oppfostre et barn fra fødsel og fram til voksen alder?

Lengre tid enn det kvinnen rekker før hun i følge deg er "ubrukelig". Hvem skal oppfostre barnet da?

Hvem skal menn være sammen med når den store majoriteten av kvinner "ubrukelige"? Kanskje bli homo da?

Anonymkode: 7ab7f...c5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt ubrukelig siden jeg ikke kan få barn jeg da😅😂 

Anonymkode: 0959e...430

Tør ikke en gang tenke på hva jeg er, som ikke vil ha. 😄

Anonymkode: 8bbe6...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over overgangsalder og har veldig god sex. Bedre enn noen gang, faktisk. 

Jeg har lest at kvinner i overgangalderen ofte blir tørrere av naturlige grunner. Da fins det jo gode glidekremer for dem.

Men jeg blir våt som bare det. Synes det er litt rart egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sånt rent biologisk sett blir kvinner ubrukelige etter en alder av 25-35 eller er det først etter overgangsalderen kvinnene blir ubrukelige?.

Er det ikke en stor kjangs for at barnet kan få problemer under svangerskapet etter fylt 30?.

Når mener du kvinner blir ubrukelige?.

Anonymkode: 7f4aa...0fb

Kvinnen blir det ikke. Mannen ja

Anonymkode: 8a039...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg spurte bare dette spørsmålet kun fordi jeg tenker sånn rent biologisk så er "jobben" til kvinner over når de ikke er fruktbare mer. Selvfølgelig kan kvinner være produktive på andre måter etter de ikke lenger er fruktbare

.... biologisk jobb ? 

 Mennesker er ikke laks eller en blomkålavling. 

Om du absolutt må dra sånne håpløse sammenligninger får du sammenligne oss med maur, vi lever i et samfunn og jobben vår er å sikre at det går bra med samfunnet. Og der er det bare en som har "biologisk jobb" med å videreføre gener. Så istedenfor å sitte her å prøve å shame kvinner som ikke kan eller vil få barn så kan du dra på jobb å betale skatten din å prøve å gjøre noe hyggelig for lokalsamfunnet ditt. 

Anonymkode: 99a60...d1a

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...