AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Tips til guttenavn inspirert av natur, blomster, dyr, fugler osv? 😁 Anonymkode: 3466a...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 ravn Ask Storm Eik timothy bjørn Leo Bjarte Filip Petter Leander Jostein Leon Anonymkode: 3cdde...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #3 Del Skrevet 4. juli 2022 Falk Anonymkode: 16f44...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 4. juli 2022 #4 Del Skrevet 4. juli 2022 stein steinar elk Timian bjørn Torbjørn, Vebjørn, Asbjørn, Åsbjørn, Oddbjørn varg dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 Ørnulf Anonymkode: 7b4c3...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 Kjenner en som har kalt gutten Vinter. Anonymkode: 527ba...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. juli 2022 #7 Del Skrevet 4. juli 2022 Ravn. Rein. Timian. Storm. Eik. Ask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FlyingHigh Skrevet 4. juli 2022 #8 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Jeg har aldri forstått meg på de som ber om navnetips og forslag på forum og fra fremmede på internett. Det å velge navn til en baby burde jo være noe spesielt som mor og far gjør selv så navnet betyr noe for dem. Jeg selv har hatt mine babynavn klare siden jeg var ti år. Nå er jeg 30+. Og selv ikke katte og hundenavn ville jeg spurt fremmede om å gi meg forslag til....🤧 Endret 4. juli 2022 av FlyingHigh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #9 Del Skrevet 5. juli 2022 Hauk Anonymkode: 8ff8d...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå