Gå til innhold

nylig autismediagnose - rådvill

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ellers er jeg litt overrasket over at ingen ser ut til å fokusere noe særlig på livet utover barndommen, med unntak av muligheten for jobb. Det å være enslig, etter hvert eldre forelder til en voksen sønn eller datter som er avhengig av hjelp for å klare seg, er tungt. Velferdsstaten har nok nådd sitt høydepunkt.

Det viktigste for ts tenker jeg er å søke om alt av hjelp fra fagfolk og det offentlige, og i tillegg få kontakt med andre i samme/lignende situasjon. Et nettverk som forstår utgjør så stor forskjell. 

Anonymkode: d7bca...958

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ellers er jeg litt overrasket over at ingen ser ut til å fokusere noe særlig på livet utover barndommen, med unntak av muligheten for jobb. Det å være enslig, etter hvert eldre forelder til en voksen sønn eller datter som er avhengig av hjelp for å klare seg, er tungt. Velferdsstaten har nok nådd sitt høydepunkt.

Det viktigste for ts tenker jeg er å søke om alt av hjelp fra fagfolk og det offentlige, og i tillegg få kontakt med andre i samme/lignende situasjon. Et nettverk som forstår utgjør så stor forskjell

Anonymkode: d7bca...958

Det er der vi er nå. Datteren min har bare meg og jeg er ofte engstelig ift hva slags hjelp og tilrettelegging hun kan få dersom noe går galt med meg. Det er skummelt å tenke på, jeg kan ikke bli syk eller bli borte for da er hun helt alene. 

@WhisperingWind Jeg har fulgt med på flere tråder du har svart i og jeg tenker ofte på om jeg skal tørre å sende PM til deg fordi jeg syns du har masse fornuftig å komme med når det gjelder autisme. Jeg syns du virker dyktig og kompetent. 

Anonymkode: 86958...31f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er der vi er nå. Datteren min har bare meg og jeg er ofte engstelig ift hva slags hjelp og tilrettelegging hun kan få dersom noe går galt med meg. Det er skummelt å tenke på, jeg kan ikke bli syk eller bli borte for da er hun helt alene. 

@WhisperingWind Jeg har fulgt med på flere tråder du har svart i og jeg tenker ofte på om jeg skal tørre å sende PM til deg fordi jeg syns du har masse fornuftig å komme med når det gjelder autisme. Jeg syns du virker dyktig og kompetent. 

Anonymkode: 86958...31f

Tusen takk 🙏💙 Bare å sende PM♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. 

Perelandra, mod  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...