Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt kult med dodør i garderoben.. Den har låsen på yttersiden. . .

Skrevet

Har ikke sett på Hotell Cæsar på et halvt år, men måtte se en tur inn i denne tråden.

Synes så synd på Pelle, det er nesten tragisk for mye uflaks han har hatt igjennom ALLE sesongene han har vært med i. Skulle ønske han kunne bli lykkelig snart, føles som om man bare venter på at det skal skje noe bra med livet hans og ende sånn. :grine:

Anonymous poster hash: 8afe5...cf5
Gjest Inggolf
Skrevet

Litt kult med dodør i garderoben.. Den har låsen på yttersiden. . .

:skratte:

Skrevet

Enda ny arving, kjenner at jeg begynner å glede noe synnsikt, håper de begynner i nøste i noen tråder snart,klarer ikke å vente, Og det skjer ut som Storm havner i dopmiljøet, spennede.

Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

• Liker 1
Skrevet

Enda ny arving, kjenner at jeg begynner å glede noe synnsikt, håper de begynner i nøste i noen tråder snart,klarer ikke å vente, Og det skjer ut som Storm havner i dopmiljøet, spennede.

men en arving kan da umulig ha noen ting og si:S nå eier jo Eva hotellet, det ble jo solgt.

Gjest Inggolf
Skrevet

hva skjedde egentlig med han Fred fyren?

Han stakk, Monica vet ikke at datteren pulte på han og det hele er ute av hodet til Vanessa- hun eier ikke litt dårlig samvittighet en gang? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Slenge dritt? Man må da kunne ha sin egen mening?

Anonymous poster hash: e132d...0ff

Kan ikke være veldig stolt av meningen sin når man ikke tør å skrive den uten å gå under anonym.

Skrevet

Det er mildt sagt noe gærent med verdiene til Mie når hun ikke vil bo i en leilighet som noen andre har bodd i før henne! Også vil Albert totalrenovere den allerede nyoppusedde leiligheten! Det blir for dumt!

Anonymous poster hash: 08eac...a73

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er mildt sagt noe gærent med verdiene til Mie når hun ikke vil bo i en leilighet som noen andre har bodd i før henne! Også vil Albert totalrenovere den allerede nyoppusedde leiligheten! Det blir for dumt!

Dessuten kommer Arnfinn tilbake, har jeg en sterk følelse av. Han har strandet på en holme og rakk å redde Cecilie, så da blir det fryd og glede :).

• Liker 1
Skrevet

hva er greia med at jenny er kommet på introen men ikke noe annet er endra?

Skrevet

Hva er det du snakker om, arnfinns leilighet har aldri blitt pusset opp i hotel cæsar, den har alltid vært den samme.

Anonymous poster hash: 86ecc...c16

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du snakker om, arnfinns leilighet har aldri blitt pusset opp i hotel cæsar, den har alltid vært den samme. Anonymous poster hash: 86ecc...c16

Den er jo ikke akkurat gammel og ser jo rimelig nyoppusset ut spør du meg.

• Liker 2
Skrevet

Den er jo ikke akkurat gammel og ser jo rimelig nyoppusset ut spør du meg.

Leiligheten kom inn i serien i 2011, så da er den minst 2 år gammel, og leiligheten er vell ikke akkurat moderne, er det ikke hvit som er in i disse dager.

Anonymous poster hash: 86ecc...c16

Annonse
Skrevet

Albert er tidenes mest irriterende karakter.....argh!

Anonymous poster hash: 7bcdd...ed5

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde et Cæsar marton på lørdag da jeg hadde tatt opp alle episodene siden sesongstart og må ærlig innrømme at jeg ble skikkelig sur. Jeg vet at alle er skuespillere og alt er tull, men å drukne en baby/lite barn er ikke underholdning i mine øyne. Fikk mest lyst til å ikke følge med mer kun pga det. :-( og hvis ikke hun blir mirakuløst funnet på en odde sammen Arnfinn eller noe i denn duren, så gidder jeg ikke se mer heller.

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte har dere sittet i sofaen og drillet i dolokket?

Skrevet

Hvor ofte har dere sittet i sofaen og drillet i dolokket?

?

• Liker 1
Skrevet

?Anonymous poster hash: 9cd11...7bb

Albert satt i gårsdagens episode i sofaen og drillet på dolokket. Jeg synes det var meget usansynlig at man skrur av dolokket, bærer det helt inn i stuen, for så å sitte å drille....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...