Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er ho venninna til Vilde det...som plutselig er blitt veldig gravid...merkelig hvor fort tiden går der ja

Merkelig at Astrid ikke har bikket ennå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ja, jeg syns hun ikke hadde mage forrige uke! Og høstferien (som degosene var på ferie) varer 1 uke, tenk å få så svær mage på 1 uke da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og jenny augusta har jo ikke blitt så stor. De lever nok i forskjellige tidsoner de der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen lagt merke til hvor utrolig JÆVLIG irriterende Rolv er? Måten han snakker på?

Han har et eller annet rart med uttalen sin...han kan jo faen ikke snakke. Det koker inni meg når jeg hører han snakke. :frustrert:

Og hva er det med all den kokainsniffinga? Herregud så teit... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest1
Har noen lagt merke til hvor utrolig JÆVLIG irriterende Rolv er? Måten han snakker på?

Han har et eller annet rart med uttalen sin...han kan jo faen ikke snakke. Det koker inni meg når jeg hører han snakke. :frustrert:

Jeg irriterer meg mest ved den trutmunnen han lager når han snakker. Syntes hun som spilte Ninni hadde det samme sist "Rolv" spilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å fokusere på annet enn nesa hans :hoho:

Men jeg er enig i at det blir rett og slett for dumt med den kokain-sniffinga og teite jackass-stunt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Har lurt litt på hvordan Vilde og Storm frakter rundt på den bysten jeg, uten at noen legger merke til noe. Er den ikke ganske stor og tung da? De har den i en diger bag kanskje?

Det ender nok med at Bjørn Ivar kommer inn på rommet og finner den tenker jeg.

Hadde ikke fått med meg at hun venninna til Vilde var gravid får her forrige dagen jeg. Hvem er faren? Det er sikkert Morten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg klarer ikke å fokusere på annet enn nesa hans  :hoho:

Men jeg er enig i at det blir rett og slett for dumt med den kokain-sniffinga og teite jackass-stunt.  :roll:

Jah!! Han har ENORME nesebor! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Julian var jo halvt norsk.

Hvordan kan Julie være søsteren til Juni om de ikke har samme far? Har de samme mor?

Jepp, det har de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Goggen kommer sikkert tilbake som en blærete tenåring om noen måneder.  :ler:

Ja, eller som en godt voksen mann(tiden flyr jo for enkelte på H.C) og tar over hele konsernet.

Jeg er så enig med dere som sier at Liland familien aldri skulle vært med!

De har jo heller ingen tilknytning til hotellet annet enn at Liv er venninne med Vilde, og at Vilde og Storm har stjålet denne bysten.

Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm :roll: ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus)

Svein(kongen av Drammen)Krogstad kommer på P4 etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Harry_*

Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm  :roll: ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus)

Det har jeg merket meg også og jeg får helt fnatt av han! Han overspiller alltid uansett hva han gjør spesielt når han er sint!

Juni er alltid morsom for tiden nå som hun har hukommelsestap..

Jeg digger henne!!! sier så sbla mye rart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm :roll: ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus)

Herregud, som han der Storm irriterer meg med å si ASS og DRIT i hver setning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm  :roll: ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus)

I kveldens episode telte jeg denne "ass" til Storm - han sa det 8 ganger i en samtale med Bjørn Ivar. og så sier han driit eller dritt ass

BLÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest1
I kveldens episode telte jeg denne "ass" til Storm - han sa det 8 ganger i en samtale med Bjørn Ivar. og så sier han driit eller dritt ass

BLÆ

Er det ikke sånn ungdommer på den alderen i Oslo snakker da? Jeg har i hvert fall inntrykk av at det er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆ

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...