Saga Skrevet 28. mars 2006 #961 Del Skrevet 28. mars 2006 Er ho venninna til Vilde det...som plutselig er blitt veldig gravid...merkelig hvor fort tiden går der ja ← Merkelig at Astrid ikke har bikket ennå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #962 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja, jeg syns hun ikke hadde mage forrige uke! Og høstferien (som degosene var på ferie) varer 1 uke, tenk å få så svær mage på 1 uke da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2006 #963 Del Skrevet 28. mars 2006 ja og jenny augusta har jo ikke blitt så stor. De lever nok i forskjellige tidsoner de der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 28. mars 2006 #964 Del Skrevet 28. mars 2006 Goggen kommer sikkert tilbake som en blærete tenåring om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. mars 2006 #965 Del Skrevet 28. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 28. mars 2006 #966 Del Skrevet 28. mars 2006 Har noen lagt merke til hvor utrolig JÆVLIG irriterende Rolv er? Måten han snakker på? Han har et eller annet rart med uttalen sin...han kan jo faen ikke snakke. Det koker inni meg når jeg hører han snakke. Og hva er det med all den kokainsniffinga? Herregud så teit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 28. mars 2006 #967 Del Skrevet 28. mars 2006 Har noen lagt merke til hvor utrolig JÆVLIG irriterende Rolv er? Måten han snakker på? Han har et eller annet rart med uttalen sin...han kan jo faen ikke snakke. Det koker inni meg når jeg hører han snakke. Og hva er det med all den kokainsniffinga? Herregud så teit... ← Jeg irriterer meg mest ved den trutmunnen han lager når han snakker. Syntes hun som spilte Ninni hadde det samme sist "Rolv" spilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 29. mars 2006 #968 Del Skrevet 29. mars 2006 Har noen lagt merke til hvor utrolig JÆVLIG irriterende Rolv er? Måten han snakker på? Han har et eller annet rart med uttalen sin...han kan jo faen ikke snakke. Det koker inni meg når jeg hører han snakke. Og hva er det med all den kokainsniffinga? Herregud så teit... ← Jeg klarer ikke å fokusere på annet enn nesa hans Men jeg er enig i at det blir rett og slett for dumt med den kokain-sniffinga og teite jackass-stunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. mars 2006 #969 Del Skrevet 29. mars 2006 Har lurt litt på hvordan Vilde og Storm frakter rundt på den bysten jeg, uten at noen legger merke til noe. Er den ikke ganske stor og tung da? De har den i en diger bag kanskje? Det ender nok med at Bjørn Ivar kommer inn på rommet og finner den tenker jeg. Hadde ikke fått med meg at hun venninna til Vilde var gravid får her forrige dagen jeg. Hvem er faren? Det er sikkert Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #970 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg klarer ikke å fokusere på annet enn nesa hans Men jeg er enig i at det blir rett og slett for dumt med den kokain-sniffinga og teite jackass-stunt. ← Jah!! Han har ENORME nesebor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #971 Del Skrevet 29. mars 2006 Julian var jo halvt norsk. Hvordan kan Julie være søsteren til Juni om de ikke har samme far? Har de samme mor? ← Jepp, det har de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 29. mars 2006 #972 Del Skrevet 29. mars 2006 Goggen kommer sikkert tilbake som en blærete tenåring om noen måneder. ← Ja, eller som en godt voksen mann(tiden flyr jo for enkelte på H.C) og tar over hele konsernet. Jeg er så enig med dere som sier at Liland familien aldri skulle vært med! De har jo heller ingen tilknytning til hotellet annet enn at Liv er venninne med Vilde, og at Vilde og Storm har stjålet denne bysten. Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus) Svein(kongen av Drammen)Krogstad kommer på P4 etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 29. mars 2006 #973 Del Skrevet 29. mars 2006 Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus) ← Det har jeg merket meg også og jeg får helt fnatt av han! Han overspiller alltid uansett hva han gjør spesielt når han er sint! Juni er alltid morsom for tiden nå som hun har hukommelsestap.. Jeg digger henne!!! sier så sbla mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 29. mars 2006 #974 Del Skrevet 29. mars 2006 Nå er jeg jammen meg glad for at jeg har WebTV!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #975 Del Skrevet 29. mars 2006 Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus) Herregud, som han der Storm irriterer meg med å si ASS og DRIT i hver setning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 29. mars 2006 #976 Del Skrevet 29. mars 2006 Synest det er ganske bra av Rolv jeg da, å slutte med dop uten noe problemer eller abstinenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 29. mars 2006 #977 Del Skrevet 29. mars 2006 Og hva i alle dager gjør Eva i senga til Scott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #978 Del Skrevet 29. mars 2006 Synns serien er blitt kjempekomisk, og Storm ...må han hele tiden si "ass" etter hver setning han sier (tviler på at det står i manus) ← I kveldens episode telte jeg denne "ass" til Storm - han sa det 8 ganger i en samtale med Bjørn Ivar. og så sier han driit eller dritt ass BLÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 29. mars 2006 #979 Del Skrevet 29. mars 2006 I kveldens episode telte jeg denne "ass" til Storm - han sa det 8 ganger i en samtale med Bjørn Ivar. og så sier han driit eller dritt ass BLÆ ← Er det ikke sånn ungdommer på den alderen i Oslo snakker da? Jeg har i hvert fall inntrykk av at det er ganske vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 29. mars 2006 #980 Del Skrevet 29. mars 2006 I kveldens episode telte jeg denne "ass" til Storm - han sa det 8 ganger i en samtale med Bjørn Ivar. og så sier han driit eller dritt ass BLÆ ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå