Amanlis Skrevet 16. mars 2006 #921 Del Skrevet 16. mars 2006 Fy f... Ho Daphny er så tett, og ho er psykologistudent!!! Stakkars Thea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. mars 2006 #922 Del Skrevet 16. mars 2006 Storm lånte nøkler til ei leilighet slik at han og Liv kunne rømme med Thea. Thea skulle flytte til fosterhjem, men i det hun skulle reise, så klarte ikke Bjørn Ivar å la henne reise. Gjertrud prøvde å få Folden til å ta tilbake Svein. Rolf vil selge hele dritten. Nadia fikk arbeidsoppgavene til Rolf. Julie har funnet ut at Juni solgte aksjene sine til Astrid. ← Takk! Fint om dere kan komme med hva som skjer i dag også. Har fortsatt ikke tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 16. mars 2006 #923 Del Skrevet 16. mars 2006 Takk! Fint om dere kan komme med hva som skjer i dag også. Har fortsatt ikke tv ← Du kan se det på WEB-tv, men da må du betale for det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. mars 2006 #924 Del Skrevet 19. mars 2006 Skjønner heller ikke hva de har med cæsar å gjøre.Men det kommer vel snart ← gidder ikke se lenger jeg. mest pga Lilandgjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. mars 2006 #925 Del Skrevet 20. mars 2006 gidder ikke se lenger jeg. mest pga Lilandgjengen. ← Skulle ønske jeg var like sterk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 20. mars 2006 #926 Del Skrevet 20. mars 2006 For en uke siden sluttet jeg å se Hotel Cæsar og jeg har fulgt med siden okt-98 Nå tror jeg de er ute etter å ta meg, for i natt drømte jeg at jeg og Rolv rømte fra politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. mars 2006 #927 Del Skrevet 20. mars 2006 Nå tror jeg de er ute etter å ta meg, for i natt drømte jeg at jeg og Rolv rømte fra politiet ← Sånn kan det gå... Du må nok begynne å se på igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 20. mars 2006 #928 Del Skrevet 20. mars 2006 har ikke fulgt med på en uke jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 20. mars 2006 #929 Del Skrevet 20. mars 2006 For en uke siden sluttet jeg å se Hotel Cæsar og jeg har fulgt med siden okt-98 Nå tror jeg de er ute etter å ta meg, for i natt drømte jeg at jeg og Rolv rømte fra politiet ← Mulig du bør vurdere avvenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 20. mars 2006 #930 Del Skrevet 20. mars 2006 Arg handler HC kun om Lilandfamilien nå eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. mars 2006 #931 Del Skrevet 21. mars 2006 Hva er siste nytt i HC? har ikke fått sett på en uke nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mars 2006 #932 Del Skrevet 21. mars 2006 Takk! Fint om dere kan komme med hva som skjer i dag også. Har fortsatt ikke tv ← I går: Det var debatt program om Georg, Vilde og Storm. Bjørn Ivar fortalte Liv at Morten hadde prøvd seg på Dapne på en fest, derfor ville han ikke at Liv skulle være med Morten. Julian har tatt med Carlos til Spania, Benedikte føler at noe er galt. Svein prøvde å roe henne ned, men det ble heller omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milo Skrevet 21. mars 2006 #933 Del Skrevet 21. mars 2006 H.C er ikke det det en gang var! Fam.Lilan ødelegger hele greia og i den familien synns jeg det er Thea som er den beste skuespilleren...fy...f for en gjeng med amatører (Liv er flink nok, men de andre...herregud) Storm sier "ass" etter hver eneste setning jo, så er han alltid sint og sur - tåååpelig Jeg vil ha til bake "gode gamle Cæsar" sånn det var fram til i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig Skrevet 21. mars 2006 #934 Del Skrevet 21. mars 2006 skulle tro det var jeg som skrev det over meg! helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #935 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvor er Goggen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 24. mars 2006 #936 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvor er Goggen? :klø: ← han er på kostskole en eller annen plass i europa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 24. mars 2006 #937 Del Skrevet 24. mars 2006 Noen som så Absolutt underholdning i går? Da tok de opp dette med at seerne raser på diverse forum på nett eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #938 Del Skrevet 24. mars 2006 Folk pratet høyt da jeg prøvde å høre hva morten sa til liv da hun spurte hva som var galt. hva var galt? svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #939 Del Skrevet 24. mars 2006 Folk pratet høyt da jeg prøvde å høre hva morten sa til liv da hun spurte hva som var galt. hva var galt? svar! ← Ingenting sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. mars 2006 #940 Del Skrevet 24. mars 2006 Æsj, irritert på HC nå jeg! Selvskading også nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå