Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

han som spiller eldste broren, er det bjørn ivar tro?, han spiller så utrolig dårlig. den dårligste i cæsar nå!!  de som vant jakten på en cæsarstjerne er jo 100 ganger bedre.

I grunnen ganske enig! Men jeg synes hele Liland-familien reagerer merkelig med tanke på at begge foreldrene er drept. Synes de sørger for lite, liksom. Og hun kjæresten til Bjørn Ivar... :overrasket:

I tillegg synes jeg bakgrunnsmusikken er så dårlig nå i forhold til det den var før. Blir for mye trommer og støy når det skal være "dramatisk" - hører jo nesten ikke hva de sier...!

Litt misfornøyd med serien, jeg nå...

(Jada - jeg KAN jo la være å se på.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor får ikke Liland-barna forsikringspenger etter foreldrene?

Var ikke det litt rart? kanskje han hadde promille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor fikk de da brev fra "forsikringsselskapet"? de hadde jo sikkert ikke fått brev fra de om de ikke hadde hatt noe kundeforhold der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor fikk de da brev fra "forsikringsselskapet"? de hadde jo sikkert ikke fått brev fra de om de ikke hadde hatt noe kundeforhold der...

Ganske rart i grunnen ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein mister jobben som resepsjonssjef til uken- det har vel de fleste fått med seg. Men det artige er at han kommer tilbake som portier- Svein er den "nye" Åge! Hvordan skal det gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange dager er det gått ( i serien ) siden sesongstart? For det begynte jo med skuddene i resepsjonen , også hoppa de tilbake 90 dager i tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liland-foreldrene hadde ikke livsforsikring, derfor ingen penger. Hvorfor de fikk brev likevel, aner jeg ikke.

Nå er jo dette "bare på TV" da.... :sjarmor:

Men...

Det var jo en ulykke, og da kommer jo forsikringselskaper inn i bildet (bilforsikring o.l.).

Og det hadde jo vært "naturlig" å undersøke hva slag forsikring de hadde, og på en forespørsel sender jo selskapet et svar...

*Jeg lever meg ikke inn i dette...* :sjenert:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, kræsjet de ikke med en fyllekjører? Og er ikke han (eller forsikringsselskapet hans) da erstatningspliktig uansett om foreldrene er fosikret eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, kræsjet de ikke med en fyllekjører? Og er ikke han (eller forsikringsselskapet hans) da erstatningspliktig uansett om foreldrene er fosikret eller ei?

Mener de kræsjet med en tømmerbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett, kræsjet de ikke med en fyllekjører?

Har ikke jeg fått med meg...

Gått glipp av noe...?? :sur:

Jo, det var en tømmerbil, men var sjåføren påvirket av alkohol da...? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Solstråle

Eva fant jo ingenting hos Scott. Han skjønte jo at hun kunne finne på noe sånt, derfor lurte han henne..

Er det bare jeg som reagerer på hele Eva-Scott-greia?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke Juni så "bortreist" som de tror?

Det virker som om hun bruker hukommelsestapet bevisst noen ganger.

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Juni så "bortreist" som de tror?

Det virker som om hun bruker hukommelsestapet bevisst noen ganger.

Ja det var det jeg også tenkte. Og om hun har fått meg seg de de har sagt mens hun lå i koma (jada, det går i hvert fall an i andre såpeserier) så er hun rimelig oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg også tenkte. Og om hun har fått meg seg de de har sagt mens hun lå i koma (jada, det går i hvert fall an i andre såpeserier) så er hun rimelig oppdatert.

Hun reagerte ivertfall da Astrid bad Blom skru-opp volumet på noe musikk (på TV?).

Det var jo samme musikkstykket som Christian spilte "for full guffe" ved sykesengen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...