Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

"The man"?

Hold meg oppdatert i kveld da, jeg får ikke sett.

The man er han mannen på båndopptakene til julie.

Sikkert en italiensk mafia-boss eller noe som har investert i konsernet.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hva som skjedde i dag...fikk ikke sett!

...og dere må være så snille å skrive referat i tråden her som jeg kan lese når jeg kommer hjem...

*i utlandet i to uker uten cæsar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde egentlig ikke noe spes....

Hun konsuletdama hadde personalmøte med de ansatte og Benedicte sa klart og tydelig ifra om at problemet lå ikke på gulvet men i ledelse hos Scott og Rolv. Konsulenten har også fått frie tøyler av Scott mht oppsigelser og nye ansettelser.

Juni driver og rører på med sitt og var hos en terapaut i går. På venterommet ser hun forsiden på en avis hvor det er bilde av Scott og Rolv med overskriften Nytt maktskifte i Anker-Hansen konsernet eller noen sånt....og litt etter hvert så sier hun "Jeg vet hvem som drepte pappa".

Liland-familien styrer med sitt og nå ble det bestemt at eldste broren skulle bruke noen dager på å få oversikt over den økonomiske situasjonen. De ble også enige om at premieren på filmen burde utsettes til alt hadde roet seg, at premieren fikk helt feil fokus nå rett etter dødsfallet. Hun minste flyttet også hjem til farmoren for ett par uker men Storm og Liv angrer fælt på det og syns det ble feil at hun dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sagt (før prog startet) at det skulle bli et "dramatisk arveoppgjør" (eller noe i den dur...), men vi såg da ikke noe arveoppgjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel til uka....

Da det ble snakk om arven i går så ringte Storm noen folk og bad om en bil....så det er tydelig at han forventer en stor sum penger....

Mest sannsynlig så er det vel ikke noe penger å arve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dixie i.i

*dytte*

Denne tråden kan jo ikke forsvinne...

Men jeg fikk ikke sett i går :grine: Og får nok ikke sett i dag heller...

Kan noen please gi meg en oppdatering.....

Snille snille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke side er hun konsulent-negressen på? Ledelsen eller de ansatte? Hun virket jo som hun var på Scotts side igår, når de spiste middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det virket som hun var på Scott sin side, siden hun ansatte Eva. Håper hun gjør noe drastisk med de teite guttene på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun konsulentdama ser at det ikke fungerer med Scott og Rolv. Syns hun gav uttrykk for at hun var enig med Benedicte på personalmøtet, og nå har hun jo ansatt Eva så...virker ikke som hun er kun på ledelsens side ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker muligens ikke alt som skjedde i går, men noe av det.

Liland-barna får et brev om at de ikke får erstatning fra forsikringsselskapet.

Liv kommer tilbake på skolen for første gang etter ulykken med foreldrene.

Eva er på jobbintervju hos Nadia - og får senere tilbud om barsjef-stillingen.

Nadia mener hotellet trenger å utvide ledelsen, Scott og Rolv ikke helt fortrolige med det.

Astrid prøver å hjelpe Juni å huske, men Juni er ikke så interessert.

Det var noe av det som skjedde i korte trekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Juni må jo lide av mer en hukommelsestap?! Hun er jo helt borte vekk, blitt en totalt annen person enn den hun var før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

juni husker jo ikke noe om seg selv, så klart at hun ikke er sitt gamle jeg. mange som skifter personlighet for godt etter noe sånt. men juni kommer nok tilbake som vi kjenner henne..... tror jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Rolv også går gjennom en sånn personlighetsforandring, der han lærer seg å snakke uten å bruke trutmunn. Noe så teit er det lenge siden jeg har sett på et mannfolk. Det er ille nok på damer... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skjedde følgende:

Eva starter i baren, Scott blir forbanna og tvinger henne til å slutte.

Eva går til Nadia og spør om Scott har lov til å gi henne sparken, det har han ikke sier Nadia.

Nadia går til Scott og sier at han må slutte å blande seg i ting som hun har fått fullmakt til å bestemme, men han nekter at Eva skal jobbe på hotellet.

Rolv ser potensialet i at Eva, med sine kontakter og nettverk, jobber på hotellet, men Scott sier at han har det siste ordet siden han er konsernsjef. Da blir Rolv sinna, for han mener at de har like mye de skulle ha sagt begge to. De blir enige til slutt.

Nadia pakker sakene sine og drar.

Lilandfamilien diskuterer salg av leiligheten siden de ikke får forsikringspenger etter foreldrene. Prøver å selge firmaet til faren, men det består kun av gjeld.

Juni prøver å huske, men sliter veldig. Blom gir henne tips fra Donaldblader hvordan hun kan få tilbake humkommelsen. :overrasket:

Ellers må jeg si at jeg ikke har tro på at Juni blir den samme som hun var tidligere - det tar sikkert tid i såfall. Syns hun er fryktelig provoserende sånn som hun er nå, men det er vel sånn det skal være.

Spent på å se hvordan det går med Eva i baren og Nadia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han faren til Juan Carlos, er han der for å kidnappe han tilslutt, eller bare for å komme seg innpå dem igjen??

Siden han drev og spionerte på dem en stund tidligere, så synest jeg han virker litt merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...