Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt mye innavl der, hvis Sue-Astrid hadde samme farmor som Jens-August, og Scott har samme farmor som Juni osv. Jada.

I dag kom det fram at Scott var sønnen til Espevold, dvs ikke genetisk i slekt med Anker-Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det fram at Scott var sønnen til Espevold, dvs ikke genetisk i slekt med Anker-Hansen.

Men da skulle han vel ikke arvet noe heller da? Er det ikke sånn han har kommet inn på hotellet i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han adopterte dem da han giftet seg med Wenche Wallace.

Herregud........... hør på meg da... som ser på av og til med halvt øye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt mye innavl der, hvis Sue-Astrid hadde samme farmor som Jens-August, og Scott har samme farmor som Juni osv. Jada.

Litt "komplisert familie" ja, men Jens-August og Juni er vel søsken (t.o.m. "hel-søsken") etter det jeg har forstått (eller...?).

"Svein, pass dere!",altså hun sier til Svein at de skal passe seg, ikke at de skal passe seg for Svein!

Hvis dere skjønner...

Ja, det var det hun sa...

Så Juni har "brått" våknet igjen nå da (i neste episode)...

Men... hvem er det som skyter.... ???

Det blir "jule-nøtten" for oss... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Heidi76!

Rakk akkurat ikke reprisen jeg nå...men du fortalte det jo så bra ;)

Ja, dumme TV2 flyttet jo frem reprisen en halvtime! Råttent triks! Men bra gjenfortalt. :-)

Bare hyggelig det. :ler:

Mannen min feiret i går at det var Cæsar fri til over jul....men det han ikke vet er at de sender noen kvelder meg hva som skjer bak kulissene. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Svein som skyter ihvertfall, hvis dere har sett det bildet på tv2.no, der var det gjettekonkurranse på hvem som siktet på Svein. Fant ikke igjen den avstemningen dessverre, så husker ikke alternativene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil legge til at jeg tror det er Christian. Fordi han sa han skulle ta rotta på alle sammen, og fordi Juni vet at han er på vei. Han kan jo ha rømt fra galehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil legge til at jeg tror det er Christian. Fordi han sa han skulle ta rotta på alle sammen, og fordi Juni vet at han er på vei. Han kan jo ha rømt fra galehuset.

Det samme har jeg tenkt...

Men egentlig har jeg aldri sett/hørt noe av dette... Eller tenkt noe på det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Holder også en knapp på Christian, hvordan skulle ellers Juni vite noe?

Jeg tipper at Juni våkner opp av koma, og er plutselig blitt synsk eller lignende. Hun "ser" at noen skal skyte mot resepsjonen, og ringer derfor Svein for å advare.

Har sett bilder av Svein i samme uniform som Åge hadde (sånn "velkommen til Cæsar-mann.. husker ikke hva det heter akkurat nå). Skal han bytte jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Piccolo????

Nå følger dere ikke med :ler: , Svein var piccolo i drømmen til Oscar! Det betyr ikke at han skal bli piccolo.

Men enig i at det der med at Juni er synsk hadde vært en god idé. Har skortet litt på det paranormale i Hotell Cæsar. Så lenge vi ikke får se det hun ser, huff, jeg ser for meg røykeffekter, rar musikk og "I see dead people"- barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Alle tror han er sønnen til Hugo Anker-Hansen

Hugo har jo adopter både Sue og Scott, og det vet jo de andre og, så sånn sett er han jo far til de begge, selv om han ikke er den biologiske faren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...