Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er bare mine "ideer" altså: Benedikte og Julian finner sikkert tilbake til hverandre og hun blir gravid!

Dødsfall,sikkert i forbindelse med skytingen!

Dødsfall har det jo allerede vært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at grunnen til at Svein er tilbake i resepsjonen når skytedramaet pågår,er fordi Astrid og Juni har fått aksje kursen ned under 80 ,og Scott og Rolv har mistet hotellet. Dermed er Juni og Astrid tilbake i ledelsen,og de har gitt Svein jobben tilbake! Scott og Rolv er derfor ute etter hevn,og skyter vilt rundt seg i lobbyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at grunnen til at Svein er tilbake i resepsjonen når skytedramaet pågår,er fordi Astrid og Juni har fått aksje kursen ned under 80 ,og Scott og Rolv har mistet hotellet. Dermed er Juni og Astrid tilbake i ledelsen,og de har gitt Svein jobben tilbake! Scott og Rolv er derfor ute etter hevn,og skyter vilt rundt seg i lobbyen!

hmm..bra teori.. håper d er d som skjer da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har d blitt av ungen til Eva egentlig?? nå begynner hun å dope seg på jobb.. men hører ingenting om jenny augusta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Hvor har d blitt av ungen til Eva egentlig?? nå begynner hun å dope seg på jobb.. men hører ingenting om jenny augusta??

ja, du sier noe der.

Får ikke snart Julian seg jobb snart da? Ser for meg han jobbe i baren på hotel cæsar egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du sier noe der.

Får ikke snart Julian seg jobb snart da? Ser for meg han jobbe i baren på hotel cæsar egentlig

Signerer denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe jeg ikke har "fått med" meg: :sjenert:

Hvilke papirer var det Julie hadde vært så uheldig å ødelegge??

:rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke papirer var det Julie hadde vært så uheldig å ødelegge??

:rodme:

Lurer på om det var de "rette" papirene hun hadde makulert, eller om det bare var noen tilfeldige papirer hun hadde makulert for å se reaksjonen til Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hper Juni blir seg selv igjen snart. Synes det begynner å bli litt kjedelig hvordab hun oppfører seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det var de "rette" papirene hun hadde makulert, eller om det bare var noen tilfeldige papirer hun hadde makulert for å se reaksjonen til Astrid.

Men...

Hvilke papirer skulle det forestille (?) at hun hadde ødelagt da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Hvis jeg forsto riktig så skulle det være de papirene som beviser at Georg drev med skatteunndragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E
Hvis jeg forsto riktig så skulle det være de papirene som beviser at Georg drev med skatteunndragelse.

tror jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det var de riktige papirene jeg.Ellers lyver hun til både Astrid og Scott?Blir spennende å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg tror Julie er ganske lur, så det er ikke godt å vite hva hun tenker.

Merkelig med ungen til Eva.

Rart Victoria og Albert ikke kommer hjem en tur, nå som moren er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen... ;)

Er det bare meg som synes det begynner å bli mye fam. Liland i serien?

Trodde ikke de hadde så mye med Hot. Cæsar å gjøre, men kanskje det kommer... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen... ;)

Er det bare meg som synes det begynner å bli mye fam. Liland i serien?

Trodde ikke de hadde så mye med Hot. Cæsar å gjøre, men kanskje det kommer...  :sjenert:

Skjønner heller ikke hva de har med cæsar å gjøre.Men det kommer vel snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...