Ugla Skrevet 2. mars 2006 #881 Del Skrevet 2. mars 2006 Og Storm blir bare verre og verre å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 4. mars 2006 #882 Del Skrevet 4. mars 2006 Dette er bare mine "ideer" altså: Benedikte og Julian finner sikkert tilbake til hverandre og hun blir gravid! Dødsfall,sikkert i forbindelse med skytingen! ← Dødsfall har det jo allerede vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. mars 2006 #883 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror at grunnen til at Svein er tilbake i resepsjonen når skytedramaet pågår,er fordi Astrid og Juni har fått aksje kursen ned under 80 ,og Scott og Rolv har mistet hotellet. Dermed er Juni og Astrid tilbake i ledelsen,og de har gitt Svein jobben tilbake! Scott og Rolv er derfor ute etter hevn,og skyter vilt rundt seg i lobbyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 4. mars 2006 #884 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg tror at grunnen til at Svein er tilbake i resepsjonen når skytedramaet pågår,er fordi Astrid og Juni har fått aksje kursen ned under 80 ,og Scott og Rolv har mistet hotellet. Dermed er Juni og Astrid tilbake i ledelsen,og de har gitt Svein jobben tilbake! Scott og Rolv er derfor ute etter hevn,og skyter vilt rundt seg i lobbyen! ← hmm..bra teori.. håper d er d som skjer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 4. mars 2006 #885 Del Skrevet 4. mars 2006 Men kan den skyteepisoden være noen som drømmer at det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 5. mars 2006 #886 Del Skrevet 5. mars 2006 Og Storm blir bare verre og verre å se på... ← Enig med du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 8. mars 2006 #887 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvor har d blitt av ungen til Eva egentlig?? nå begynner hun å dope seg på jobb.. men hører ingenting om jenny augusta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2006 #888 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvor har d blitt av ungen til Eva egentlig?? nå begynner hun å dope seg på jobb.. men hører ingenting om jenny augusta?? ← ja, du sier noe der. Får ikke snart Julian seg jobb snart da? Ser for meg han jobbe i baren på hotel cæsar egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mars 2006 #889 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja et eller annet på hotellet blir det helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 8. mars 2006 #890 Del Skrevet 8. mars 2006 ja, du sier noe der. Får ikke snart Julian seg jobb snart da? Ser for meg han jobbe i baren på hotel cæsar egentlig ← Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. mars 2006 #891 Del Skrevet 8. mars 2006 Må være noe jeg ikke har "fått med" meg: Hvilke papirer var det Julie hadde vært så uheldig å ødelegge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 8. mars 2006 #892 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvilke papirer var det Julie hadde vært så uheldig å ødelegge?? ← Lurer på om det var de "rette" papirene hun hadde makulert, eller om det bare var noen tilfeldige papirer hun hadde makulert for å se reaksjonen til Astrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #893 Del Skrevet 8. mars 2006 Hper Juni blir seg selv igjen snart. Synes det begynner å bli litt kjedelig hvordab hun oppfører seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. mars 2006 #894 Del Skrevet 8. mars 2006 Lurer på om det var de "rette" papirene hun hadde makulert, eller om det bare var noen tilfeldige papirer hun hadde makulert for å se reaksjonen til Astrid. ← Men... Hvilke papirer skulle det forestille (?) at hun hadde ødelagt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2006 #895 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis jeg forsto riktig så skulle det være de papirene som beviser at Georg drev med skatteunndragelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. mars 2006 #896 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis jeg forsto riktig så skulle det være de papirene som beviser at Georg drev med skatteunndragelse. ← tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 9. mars 2006 #897 Del Skrevet 9. mars 2006 Lurer på om det var de riktige papirene jeg.Ellers lyver hun til både Astrid og Scott?Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. mars 2006 #898 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg tror Julie er ganske lur, så det er ikke godt å vite hva hun tenker. Merkelig med ungen til Eva. Rart Victoria og Albert ikke kommer hjem en tur, nå som moren er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. mars 2006 #899 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvis jeg forsto riktig så skulle det være de papirene som beviser at Georg drev med skatteunndragelse. ← Takk for oppdateringen... Er det bare meg som synes det begynner å bli mye fam. Liland i serien? Trodde ikke de hadde så mye med Hot. Cæsar å gjøre, men kanskje det kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 13. mars 2006 #900 Del Skrevet 13. mars 2006 Takk for oppdateringen... Er det bare meg som synes det begynner å bli mye fam. Liland i serien? Trodde ikke de hadde så mye med Hot. Cæsar å gjøre, men kanskje det kommer... ← Skjønner heller ikke hva de har med cæsar å gjøre.Men det kommer vel snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå