Ugla Skrevet 25. februar 2006 #841 Del Skrevet 25. februar 2006 ...Og jeg vet at "Pave Benedikt XVI" skal overnatte på Hotel Cæsar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #842 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg vet noen småting ihvertfall. Julie blir tilslutt utrolig irritert over at Juni ikke husker hvem hun er, de krangler og Julie forteller at hun har hatt et forhold til Christian. Julie blir hotellsjef- hun er mektig forbannet på Astrid og Juni og overbeviser Scott om at hun har brutt med familien. Julie har nemlig ikke tenkt til å be om unnskyldning for det hun sa til Juni. Det bildet over her er av Vilde og Storm som har blitt hekta på jackass. Storm er altså inni tønna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 25. februar 2006 #843 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvor finner dere spoilere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 27. februar 2006 #844 Del Skrevet 27. februar 2006 Men når de to mennene som skyter kommer inn i cæsar, da sto jo Svein bak resepsjons-skranken med den røde dressjakken sin på. Blir han resepsjons-sjef igjen før den tid kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 27. februar 2006 #845 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Han har kanskje oppsigelses tid? Endret 27. februar 2006 av Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 27. februar 2006 #846 Del Skrevet 27. februar 2006 ahh.. kanskje d ja!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 28. februar 2006 #847 Del Skrevet 28. februar 2006 Men Svein begynte jo i den nye porterjobben i episoden i går og Benedicte er blitt resepsjonssjef... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 28. februar 2006 #848 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei folkens! Leste nettopp i Se & Hør at Storm blir jackass hekta og planlegger å rulle nedover akerselva i ei tønne. Kan det bli teitere? Tror jeg skal slutte å se HC (....som om jeg klarer det da....!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 28. februar 2006 #849 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei folkens! Leste nettopp i Se & Hør at Storm blir jackass hekta og planlegger å rulle nedover akerselva i ei tønne. Kan det bli teitere? Tror jeg skal slutte å se HC (....som om jeg klarer det da....!?) ← Oh......my.........GOD!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svart Katt Skrevet 28. februar 2006 #850 Del Skrevet 28. februar 2006 Enda verre: Svein får platekontrakt. Moren hans Gjertrud blir manager. Og han opptrer på Senkveld! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article571985.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. februar 2006 #851 Del Skrevet 28. februar 2006 Og ifølge gårsdagens vg blir Svein kokainavhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. februar 2006 #852 Del Skrevet 28. februar 2006 Enda verre: Svein får platekontrakt. Moren hans Gjertrud blir manager. Og han opptrer på Senkveld! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/tvguide/article571985.ece ← Herregud.. Syns Cæsar har blitt teit i det siste jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #853 Del Skrevet 28. februar 2006 Haha håper alle skader seg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #854 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har vært statist i HC. I den forbindelse kan jeg røpe at Rolf og Scott havner i en stor slosskamp, hvor Andrew skiller de, og får seg en real på tryne av Rolf. Rolf blir i ettertid sendt til Baltikum for å jobbe der, så han forsvinner ut av serien før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 1. mars 2006 #855 Del Skrevet 1. mars 2006 Ups... Kveldens HC-episode er kl 17.30 i dag... *Notere bak øret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #856 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har vært statist i HC. I den forbindelse kan jeg røpe at Rolf og Scott havner i en stor slosskamp, hvor Andrew skiller de, og får seg en real på tryne av Rolf. Rolf blir i ettertid sendt til Baltikum for å jobbe der, så han forsvinner ut av serien før sommeren. ← Og jeg som hadde håpet på at Rolv skulle blir snill gutt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #857 Del Skrevet 1. mars 2006 Hva skjedde på det hotellrommet er Julie skulle drepe de folka? Hvem skjøt egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2006 #858 Del Skrevet 1. mars 2006 Noen som vet om det er lenge til den skyte episoden sendes eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 1. mars 2006 #859 Del Skrevet 1. mars 2006 Det stod jo at dette skjer 97 dager etter 1. episode. Og hvis de regner 97 episoder fra da av, så er det jo ganske lenge til... Men jeg vet ikke om de gjør det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 1. mars 2006 #860 Del Skrevet 1. mars 2006 Lurer på om Christian kommer tilbake. Det ble jo aldri slutt med Juni, ho havna jo i koma og han på psykriatisk sykehus. Noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå