Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #781 Del Skrevet 16. februar 2006 Rolf er frekk, også rett foran hotellgjestene :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. februar 2006 #782 Del Skrevet 17. februar 2006 "Jeg er alkoholiker, og dere er to små ekorn!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2006 #783 Del Skrevet 17. februar 2006 "Jeg er alkoholiker, og dere er to små ekorn!" ← Den var utrolig bra.....utrolig bra :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 17. februar 2006 #784 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg tror Juni later som hun er sprø, jeg. For å ta innersvingen på alle sammen. I tillegg tror jeg at hun har blitt litt småsynsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. februar 2006 #785 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg tror Juni later som hun er sprø, jeg. For å ta innersvingen på alle sammen. I tillegg tror jeg at hun har blitt litt småsynsk... ← Tenkte det same... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #786 Del Skrevet 17. februar 2006 "Jeg er alkoholiker, og dere er to små ekorn!" ← Veldig bra! Jeg tror Juni later som hun er sprø, jeg. For å ta innersvingen på alle sammen. I tillegg tror jeg at hun har blitt litt småsynsk... ← Ja det tror jeg også. Dessuten synes jeg at dette viser at Anette Hoff er en god skuespiller! Hun har mange sider å spille på, det kan vi se etter mange år i Hotel Cæsar. Er helt imponert jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. februar 2006 #787 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, Anette Hoff er kanonflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 17. februar 2006 #788 Del Skrevet 17. februar 2006 Hun var jo pluteselig veldig klar da Thea balanserte på kanten av det huset... da var det ikke snakk om å ikke huske henne... Tror hun husker mer enn hun gir uttrykk for ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. februar 2006 #789 Del Skrevet 17. februar 2006 Hun var jo pluteselig veldig klar da Thea balanserte på kanten av det huset... da var det ikke snakk om å ikke huske henne... Tror hun husker mer enn hun gir uttrykk for ja... ← Tror det jeg og.Nå begynner Cæsar å bli spennende gitt.Sesongen startet dårlig men nå ser det bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #790 Del Skrevet 17. februar 2006 "Jeg er alkoholiker, og dere er to små ekorn!" ← Jeg lo så jeg nesten datt ut av sofa'n av den replikken der :grine2: Genialt! Anette Hoff er sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 18. februar 2006 #791 Del Skrevet 18. februar 2006 Har dere noen flere formeninger om hvem som skyter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. februar 2006 #792 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Uff! Jeg har ikke sett mye på hotell cesar, og jeg liker ikke disse "liker ikke" trådene. Men ærlig talt, Annette Hoff, for meg så er hun så overdreven at jeg nesten får ondt. Så en episode nå når hun har glemt alt, hun så jo gal ut, helt psyko syns jeg faktisk hun så ut som Men jeg har sikkert ikke peiling! Tror bare ikke at folk sperrer opp øynene som en "waco" hver gang noen spør de om noe de ikke husker, om de har mistet hukommelsen... Endret 18. februar 2006 av chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. februar 2006 #793 Del Skrevet 18. februar 2006 Uff! Jeg har ikke sett mye på hotell cesar, og jeg liker ikke disse "liker ikke" trådene. Men ærlig talt, Annette Hoff, for meg så er hun så overdreven at jeg nesten får ondt. Så en episode nå når hun har glemt alt, hun så jo gal ut, helt psyko syns jeg faktisk hun så ut som Men jeg har sikkert ikke peiling! Tror bare ikke at folk sperrer opp øynene som en "waco" hver gang noen spør de om noe de ikke husker, om de har mistet hukommelsen... ← Dette er en såpeopera, og hun spiller jo deretter. Om det ikke hadde vært en viss blanding av humor og dramatikk tror jeg aldri at så mange hadde fulgt med Hotel Cæsar over så utrolig mange år. Og Anette Hoff har vært med hele veien, og utviklet seg med serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 18. februar 2006 #794 Del Skrevet 18. februar 2006 Juni er råtøff!! Aldri likt henne noe spesielt tidligere, men nå digger jeg henne. Men jeg trodde hun sa " og dere er to ekko..." Skjønte ikke helt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. februar 2006 #795 Del Skrevet 18. februar 2006 Men jeg trodde hun sa " og dere er to ekko..." Skjønte ikke helt det der.. ← Trodde jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. februar 2006 #796 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg syns Anette Hoff som Juni er dritkul! Hu har hatt de absolutt beste kommentarene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 19. februar 2006 #797 Del Skrevet 19. februar 2006 Har dere noen flere formeninger om hvem som skyter eller? ← Jeg tror Rolf eller Scott skyter - etter at de er blitt lurt fra konsernet fra anker-hansen familien med juni i spissen Med uvitende hjelp fra rolf, for han er jo helt idio... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #798 Del Skrevet 19. februar 2006 Var det noen som skøyt på fredag? Fikk ikke med meg det, fikk bare med meg den ubehøvlede oppførselen til 3 søskenpar som ligger på senga og koser og storm som ga hofta til liv et frekt blikk mens han befølte den Hvem er hun lille jenta juni ser forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 19. februar 2006 #799 Del Skrevet 19. februar 2006 Skytinga skjedde i første episode denne sesongen, og svein blir skutt. Men vi ser ikke hvem som skyter. Så hoppet vi 90 dager tilbake i tid.... det var bare spekulasjoner:) Aner ikke noe om hun lille jenta i heisen - sikkert bare en gjest...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. februar 2006 #800 Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk ikke med meg det, fikk bare med meg den ubehøvlede oppførselen til 3 søskenpar som ligger på senga og koser og storm som ga hofta til liv et frekt blikk mens han befølte den ← Syntes også det der var sjukt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå