Gå til innhold

Du skulle blitt 22 igår


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er det snart et år siden verden stoppa opp, og siden det tentes ei stjerne til på himmelen, for det er der du er, du og ho du kjørte sammen med, sant?

Det var forferdelig å lese minneordet i avisa igår, plutselig kom alt tilbake. Men det er sant som de skrev, du ville ha feira bursdagen din med "stor ståhai" *smiler gjennom tårene mine her*

Og lille prinsen din, han som du elska over alt på jord, han har blitt en stor gutt nu, tenk han er tre år. Han er så skjønn, han er så klok, og han vet hvor du er, ho mamma e i himmelen. Og du skal høre hvordan han steller på grava di, han er så flink og vil hjelpe til.

Jeg angrer fortsatt at jeg ikke kjørte tilbake til byen den kvelden vi skulle ut, men du kom ut først etter at jeg hadde dratt hjem. For det var siste kvelden jeg så deg, jeg reiste jo til utlandet for å fortsette skolen min. Jeg angrer så forferdelig! Men vi kunne jo ikke vite, for det skulle jo ikke skje noe med oss, det skal ikke skje noe med unge mennesker som starter livet sitt.

Du skulle begynne på skole til høsten, prinsen din va blitt så stor at det gikk ann nå. Men du fikk aldri kommet så langt. Du ble tatt fra oss når du og bestevenninna di var på tur i bilen nordover, dere skulle ha en jentehelg. Hvorfor tok dere ikke båten har vi spurt oss om alle vil jeg tro..

Jeg kjørte forbi ulykkesstedet for vel ei uke siden, hvordan skjedde det? Jeg hadde et ønske om at du skulle komme foran meg og fortelle hva som skjedde.. Dere kjørte bestandig forsiktig, hadde bestandig på dere sikkerhetsbeltet, dere hadde en helt ny bil.. Hvordan kunne dette ramme dere? Hvorfor ble dere tatt fra oss?

Det skulle vært bursdagen din i går, og vi skulle vært ute og feira..

Æ savne dæ no vanvitti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...