AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #1 Del Skrevet 4. juli 2022 Trener fullkropp 3 x i uka etter progressiv overload-prinsippet (knebøy, markløft, roing m/stang, millitærpress, benkpress + mage). Har gjort dette i 10 uker nå. Bør jeg endre program innimellom? Hvilke øvelser kan jeg evt. erstatte disse med? Mål: ned i fett% og bli sterkere. Kvinne 38😇 Anonymkode: 3caa5...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg trener med PT og han endrer mitt program hver 3. måned. Anonymkode: 7f27a...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #3 Del Skrevet 5. juli 2022 Hvis du fortsatt har fremgang og motivasjon er det ingen grunn til å endre det. Hvis du synes programmet begynner å bli kjedelig kan du spice det opp litt. Det kan være å endre sett og reps, legge til en dag med litt variasjon eller lignende som å legge utfall, hip thrust, roing med hantler, nedtrekk, andre mageøvelser som knee tucks i slynge etc. Hvis du kjører 8-12 reps nå, kan du prøve 4-6 og heller et sett ekstra ++ Men liker du programmet nå, og får økning fra uke til uke er det ingen grunn til å endre altså. Hvis du er nybegynner, er det vanlig at styrkeøkningen flater litt ut. Anonymkode: b992d...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. juli 2022 #4 Del Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis du fortsatt har fremgang og motivasjon er det ingen grunn til å endre det. Hvis du synes programmet begynner å bli kjedelig kan du spice det opp litt. Det kan være å endre sett og reps, legge til en dag med litt variasjon eller lignende som å legge utfall, hip thrust, roing med hantler, nedtrekk, andre mageøvelser som knee tucks i slynge etc. Hvis du kjører 8-12 reps nå, kan du prøve 4-6 og heller et sett ekstra ++ Men liker du programmet nå, og får økning fra uke til uke er det ingen grunn til å endre altså. Hvis du er nybegynner, er det vanlig at styrkeøkningen flater litt ut. Anonymkode: b992d...b12 Yes! 👍👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå