Gjest Wolfgang Amadeus M. Skrevet 19. oktober 2002 #1 Del Skrevet 19. oktober 2002 Ser at den tråden som handler om glattbarbering og intelligens, går litt over stokk og stein, og det er vel egentlig litt dumt å blande inn lav intelligens hos de som glattbarberer. Men det kan ikke være særlig tvil om at denne glattbarberingen er ganske så harry, både på kvinner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2002 #2 Del Skrevet 19. oktober 2002 mer harry være som en ""hulemann"" eller "hulekvinne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 19. oktober 2002 #3 Del Skrevet 19. oktober 2002 Om det er harry eller om det betyr at en er mindre intelligenthar jeg ikke tenkt så mye på.... men jeg liksom aldri sett hvorfor det er nødvendig å rake bort alt håret. Ble litt lettet over å lese at ikke ALLE gjorde, begynte nesten å tro at jeg var unormal fordi jeg bare stusset litt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2002 #4 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg har også tenkt at jeg må være ganske unormal og sånt fordi jeg ikke fjerne alle hår hele tiden. Tar et skippertak og er nok mye flinkere om sommeren. Jeg vet at partneren min ikke er veldig opptatt av jeg er barbert noe sted, så jeg tar ting med ro. Hår er jo normalt. Ser ikke noen grunn til å barbere bort alt hele tiden. Greit med barberte legger og underarmer når man har klær som ikke skjuler disse stedene. Barbering av bikinilinje er også greit når man skal vise seg i bikini eller badedrakt. Men jeg er også glad for at det er flere her inne som ikke barberer seg over alt og er "glatte" hele tiden. Kanskje jeg ikke er så unormal likevel. Synes ikke at det er harry å barbere seg i det heletatt. Regner faktisk meg selv for å være harry jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #5 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det er ingenting som er mer harry enn en dame med hårete legger,armhuler og sist men ikke minst like viktig, mellom bena :x Sistnevnte sted er ikke nødt til å være heelt glattbarbert.... Bare hårveksten blir holdt i sjakk, så ser det myye bedre ut med en gang Det går nesten inn under samme kategori som hygiene. Tenke seg til å dra med seg hjem en dame med hår langt oppover magen? Det må være det værste som kunne ha skjedd meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #6 Del Skrevet 19. oktober 2002 Better to be harry than hairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2002 #7 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det er ingenting som er mer harry enn en dame med hårete legger,armhuler og sist men ikke minst like viktig, mellom bena :x Sistnevnte sted er ikke nødt til å være heelt glattbarbert.... Bare hårveksten blir holdt i sjakk, så ser det myye bedre ut med en gang Det går nesten inn under samme kategori som hygiene. Tenke seg til å dra med seg hjem en dame med hår langt oppover magen? Det må være det værste som kunne ha skjedd meg..... Hår har da ikke noe med hygiene å gjøre. Og man trenger ikke å ha hår langt opp over magen fordi om man ikke barberer seg nedentil. Tror egentlig ikke at "The man" har så mye erfaring med nakne kvinner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 19. oktober 2002 #8 Del Skrevet 19. oktober 2002 Enig med du Lea Kan nesten høres ut som TheMan bør vente til han har litt mer erfaring før han uttaler seg Jeg har selv ganske kraftig hårvekst, men hår langt oppover magen har jeg aldri hatt og heller ikke sett på andre. Noe hår er det selvfølgelig, men man skal da virkelig se etter for å registrere dem. Men at hår engasjerer er tydelig med tanke på hvor mange tråder det er om emnet her inne. Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #9 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hey Hey Hey Det med hår oppover magen var et grovt exempel.... SOM JEG faktisk har sett med egne øyne..... :x I mine øyne er hår/hud pleie hygiene! Så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #10 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hår- og hygiene henger sammen. De som er slappe med hårfjerningen er svært ofte også slappe med både vask og annet nødvendig stell. Kroppshår er motbydelig, slik er det bare. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2002 #11 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hår(og hud)pleie er hygiene ja, men barbering har ikke noe med saken å gjøre. Hvis håret er rent, så skulle da ikke dette være uhygenisk. Du har muligens litt hår under armene, på leggene og andre steder selv også? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2002 #12 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg mener også at hårfjerning har sammenheng med hygiene. Når man ikke har hår f.eks under armer er det vanskeligere for bakteriene som lager lukt å "feste seg". Det er også lettere og vaske seg helt ren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #13 Del Skrevet 19. oktober 2002 Takk Milla Godt noen er enige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 19. oktober 2002 #14 Del Skrevet 19. oktober 2002 Better to be harry than hairy Jeg er SÅ enig med deg! Man trenger jo ikke være glattbarbert da, men jeg personlig føler meg ustellt om ikke jeg jevnlig fjerner hår her og der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2002 #15 Del Skrevet 19. oktober 2002 tilsluttes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #16 Del Skrevet 19. oktober 2002 Det er en spesiell type kvinner som ikke barberer seg, jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle dem men de faller definitivt ned i kategorien "Ekle og grisete". Hårete armhuler lukter mer fordi skitt og svette fester seg til hårene og man får ikke vasket seg helt ren. Hår på armene fører ikke til at man lukter vondt Lea. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2002 #17 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hår- og hygiene henger sammen. De som er slappe med hårfjerningen er svært ofte også slappe med både vask og annet nødvendig stell. Kroppshår er motbydelig, slik er det bare. Milla Selv om jeg ikke er fryktelig aktiv med høvelen, så dusjer jeg og vasker meg en gang i blant . I hvertfall til jul og kanskje en gang om sommeren. Nei ærlig talt.. jeg synes at du setter folk litt i bås her. Om du synes at kroppshår er motbydelig, så betyr ikke det at alle andre er like fintfølende ovenfor dette. Kroppshår er naturlig. Alle har hår over hele kroppen i utgangspunktet. Og hva med gutta da? Er det motbydelig at mannfolk har hårete legger og skjegg under armene også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #18 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg vet at kroppshår er naturlig, men masse hår på legger og i armhuler hos kvinner er kvalmende. Hvertfall synes jeg det. Fjernes det som fjernes bør er mitt motto.. dvs. legger, armer, armhuler, underliv og overleppe. Og man bør helst bruke voks eller epilator på armene og alltid voks på overleppe. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheMan Skrevet 19. oktober 2002 #19 Del Skrevet 19. oktober 2002 Ikke for å være ekkel på noen måte, men jeg har en mistanke om at "lea" ikke er den som jeg vil kalle "over hygienisk"... Er du i dusjen så tar det pokker meg ikke så mye extra tid å dra en høvel rundt enkelte områder.... Føles det ikke bedre etterpå dah?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 19. oktober 2002 #20 Del Skrevet 19. oktober 2002 Nå er min forlovede heldigvis ingen gorilla, he he, men han trimmer armhuler og er glatt nedentil. Hadde han hatt masse kroppshår på rygg- og bryst hadde han nok fått en omgang med voks..... Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå