AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Del Skrevet 3. juli 2022 Gjerne med link 😆 Anonymkode: 8d88c...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Del Skrevet 3. juli 2022 https://www.petworld.no/centaure-borste-18cm Kan f eks denne være bra til en langhåret katt? Hva er forskjell på en slik børste og en karde? TS Anonymkode: 8d88c...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Del Skrevet 3. juli 2022 FURminator er den beste, synes jeg. Da får du tatt mye løs pels. https://www.zooplus.no/shop/beste_merken/furminator/furminator_katt?mkt_source=1030564&gclid=EAIaIQobChMIhP3s88zd-AIVCZ7VCh2pFAuKEAAYASAAEgIONfD_BwE Anonymkode: 926f1...00c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Del Skrevet 3. juli 2022 Min stemme går til furminator. Anonymkode: 61e28...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #5 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg syns FURminator sine ser mest ut som barberhøvler? 😬 Syns katter at de er behagelige altså? Ser liksom for meg pelskos med børste på kveldene mens vi slapper av i sofaen sammen jeg da, men det er kanskje ikke sånn det er? 🙈 TS Anonymkode: 8d88c...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #6 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg syns FURminator sine ser mest ut som barberhøvler? 😬 Syns katter at de er behagelige altså? Ser liksom for meg pelskos med børste på kveldene mens vi slapper av i sofaen sammen jeg da, men det er kanskje ikke sånn det er? 🙈 TS Anonymkode: 8d88c...3bb Mine elsker den. Den ser lit rar ut, ja. Men den tar skikkelig godt, så både jeg og kattene er fornøyde. Kattene mine legger seg fint i fanget og riktig nyter når jeg bruker den. Anonymkode: 926f1...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #7 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Mine elsker den. Den ser lit rar ut, ja. Men den tar skikkelig godt, så både jeg og kattene er fornøyde. Kattene mine legger seg fint i fanget og riktig nyter når jeg bruker den. Anonymkode: 926f1...00c Er de langhårede? Nøyaktig hvilken FURminator bruker du? Eller har man flere ulike børster til langhårete? Anonymkode: 8d88c...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkestrå Skrevet 4. juli 2022 #8 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Vi har denne til våre semilanghårete katter (Sibirkatt og Ragdoll); https://www.vastkustenszoologiska.se/produkt/furminator-my-furst-groomer-for-kittens/ (Beklager at jeg ikke fant en norsk lenke i farten, men min er altså kjøpt på en norsk dyrebutikk) Som du ser av lenken er den egentlig en kattungebørste, og de har hatt den siden de var små, men det er uten tvil den beste børsten jeg har testet, selv nå som de er blitt store. Edit: Jeg har den vanlige Furminatoren for langhåret katt også, men jeg synes ikke den er like god på floker. Dessuten er det en av kattene som hater den, så den blir ikke så mye brukt her hos oss. Endret 4. juli 2022 av silkestrå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #9 Del Skrevet 4. juli 2022 Både jeg og kattene hater Furminator, så her blir det brukt litt forskjellig av vanlige børster. Jeg har norsk skogkatt, ragdoll og en skogcoonie så det er mye tjukk underull og dekkhår. Greia med Furminator er at den bare fjerna litt løs underull og herpa dekkhårene, funka ikke på flokeforebygging etc. Sier seg egentlig selv når man ser på den at den ikke kommer nedi ulla og bare tar topplaget... Anonymkode: dfd08...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #10 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er de langhårede? Nøyaktig hvilken FURminator bruker du? Eller har man flere ulike børster til langhårete? Anonymkode: 8d88c...3bb Denne her har vi: https://vetzoo.no/furminator-cat-long-hair?69578&gclid=EAIaIQobChMItvyPiYnf-AIVhYbVCh186gmdEAQYAyABEgJMJPD_BwE Har både langhåret og korthåret katter. Anonymkode: 926f1...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #11 Del Skrevet 4. juli 2022 Jeg har en sånn, og er fornøyd med den. Jeg har egentlig aldri visst at det finnes noe annet på markedet; det er disse jeg har sett når jeg har vært inne i dyrebutikken og furminator visste jeg ikke om før jeg leste denne tråden. Er det noen som har forsøkt både FURminator og børsten på bildet, og som kan fortelle hvilken de likte best og hvorfor? Anonymkode: 9984d...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #12 Del Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har en sånn, og er fornøyd med den. Jeg har egentlig aldri visst at det finnes noe annet på markedet; det er disse jeg har sett når jeg har vært inne i dyrebutikken og furminator visste jeg ikke om før jeg leste denne tråden. Er det noen som har forsøkt både FURminator og børsten på bildet, og som kan fortelle hvilken de likte best og hvorfor? Anonymkode: 9984d...c26 Jada, har den også. Har mange forskjellige,🙈 den er bra den også. Men furminator tar enda bedre. Men om du har denne og er fornøyd så kan du jo bare bruke den. Har også en som er som en hanske, der børsta er inne i hånda. Den er også grei på langhåret katter, men hansken er for stor for hånda mi så den blir mest brukt av mannen. Den har vi ikke brukt på en stund, siden den katten som elsket den døde. Anonymkode: 926f1...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå