Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #21 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvor fort uten? Anonymkode: 665f8...9ff Tar ikke spesielt lengre tid uten, er bare bedre orgasmer med vibrator, varer lenge og er intense 😍
Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #22 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 4.7.2022 den 19.30): Er dame det er snakk om, ikke mann Anonymkode: c6823...2f2 Samma det vel, orgasme er orgasme
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #23 Skrevet 6. juli 2022 2 minutter siden, Jentegutt said: Samma det vel, orgasme er orgasme Det er faktisk totalt irrelevant, du har ikke noe å bidra med her i tråden. Anonymkode: f4eca...0e6 2
Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #24 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er faktisk totalt irrelevant, du har ikke noe å bidra med her i tråden. Anonymkode: f4eca...0e6 Gå apeshit en annen plass du, komplekser eller bare en vondt barndom. Gjeeeeses er det så viktig for deg dette temaet så skal jeg ikke svare mer😂
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #25 Skrevet 6. juli 2022 2 minutter siden, Jentegutt said: Gå apeshit en annen plass du, komplekser eller bare en vondt barndom. Gjeeeeses er det så viktig for deg dette temaet så skal jeg ikke svare mer😂 Jeg har skrevet ett innlegg i denne tråden. Anonymkode: f4eca...0e6
Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #26 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har skrevet ett innlegg i denne tråden. Anonymkode: f4eca...0e6 Slutt å hiss deg på andre, la folk få svare de som vil, hold sinne ditt for deg selv, ingen er tjent med det.Du sprer bare negativitet, hva med å være litt åpen og positiv, bare et forslag🙂
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #27 Skrevet 6. juli 2022 Just now, Jentegutt said: Slutt å hiss deg på andre, la folk få svare de som vil, hold sinne ditt for deg selv, ingen er tjent med det.Du sprer bare negativitet, hva med å være litt åpen og positiv, bare et forslag🙂 TS snakker om kvinnelig orgasme, noe du ikke har erfaring med. Så hvorfor du kommer hit bare for å snakke om dine egne mannlige orgasmer er uforståelig. Jeg er ikke sint, jeg er lei av at du pusher seksualiteten din i alle tråder her inne. Anonymkode: f4eca...0e6 2
Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #28 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS snakker om kvinnelig orgasme, noe du ikke har erfaring med. Så hvorfor du kommer hit bare for å snakke om dine egne mannlige orgasmer er uforståelig. Jeg er ikke sint, jeg er lei av at du pusher seksualiteten din i alle tråder her inne. Anonymkode: f4eca...0e6 Ja ikke vanskelig å skjønne at du er irritert, syns du er litt snever og lite opplyst, håper du finner fred i sjelen og gjerne innser at folk er like men likevel veldig ulike, kanskje en gang vil du sette pris på mangfoldet og akseptere folk for det de er, isteden for å la deg plage av ting som ikke påvirker din livskvalitet i noen som helst grad.Er i grunnen litt synd på deg oppi det hele, mulig du er ung og har lite livserfaring.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #29 Skrevet 6. juli 2022 Just now, Jentegutt said: Ja ikke vanskelig å skjønne at du er irritert, syns du er litt snever og lite opplyst, håper du finner fred i sjelen og gjerne innser at folk er like men likevel veldig ulike, kanskje en gang vil du sette pris på mangfoldet og akseptere folk for det de er, isteden for å la deg plage av ting som ikke påvirker din livskvalitet i noen som helst grad.Er i grunnen litt synd på deg oppi det hele, mulig du er ung og har lite livserfaring. Det du skriver her er også totalt irrelevant. TS sliter med at hun får (kvinnelig) orgasme for raskt, og ønsker råd om hvordan utsette orgasmen. Du svarer at du får (mannlig) orgasme raskt, og at du trives med det. HVORFOR tror du TS (eller noen som helst andre) behøver den informasjonen...? Anonymkode: f4eca...0e6 3
Hippogriff Skrevet 6. juli 2022 #30 Skrevet 6. juli 2022 Greier du å øve deg på å edge? Kan du øve deg på å starte på nytt? Kanskje du greier å oppnå at du ikke faller helt av etterpå, men at du heller havner på platået under, og dermed kan komme fort igang igjen? Og sist: Greier du å øve deg på å fortsette selv om du selv er i mål, for å få mannen i mål også?
Jentegutt Skrevet 6. juli 2022 #31 Skrevet 6. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det du skriver her er også totalt irrelevant. TS sliter med at hun får (kvinnelig) orgasme for raskt, og ønsker råd om hvordan utsette orgasmen. Du svarer at du får (mannlig) orgasme raskt, og at du trives med det. HVORFOR tror du TS (eller noen som helst andre) behøver den informasjonen...? Anonymkode: f4eca...0e6 Ha et fint liv, bruker ikke mer tid på deg, en dag vil du forstå.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2022 #32 Skrevet 6. juli 2022 Dersom han også kommer like fort, er det vel bare å ha kjapp sex, da? Dersom han ikke kommer like fort, får dere kjøre andre former for stimuli av ham først, før penetrering. Anonymkode: 9e50d...943
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå