AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Hei, Jeg er 32 år og vet hva som skal til for å komme. Problemet er at jeg i likhet med mange menn (har ikke hørt om at andre kvinner har dette problemet) kommer for fort, typ etter 2 min. Og etter det mister jeg lysten på mer sex. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å opprettholde lyst litt lenger? Anonymkode: 92fb3...3a3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Det er bare en ting å gjøre, kjønnsskiftetime bør bestilles. Og du, ikke si dette høyt. Da krenker du kvinners rett til å ikke komme før etter 73 minutter. Anonymkode: 0b137...669 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #3 Skrevet 3. juli 2022 Har litt samme greia, kommer svært fort 😅 Anonymkode: db875...f49
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #4 Skrevet 3. juli 2022 Du må bare øve deg å komme flere ganger Anonymkode: 266a5...002 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Åh, jeg er så misunnelig! Hadde lett byttet med deg. Å komme vaginalt er drømmen. Anonymkode: a499b...115 2
feliek54 Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Jeg er 32 år og vet hva som skal til for å komme. Problemet er at jeg i likhet med mange menn (har ikke hørt om at andre kvinner har dette problemet) kommer for fort, typ etter 2 min. Og etter det mister jeg lysten på mer sex. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å opprettholde lyst litt lenger? Anonymkode: 92fb3...3a3 Hvis hun kommer så fort så bør hun komme flere ganger. Det er jo deilig når jenta kommer mange ganger. Jeg har opplevd ei som kom 8 ganger. Jeg nyter det.
AprilLudgate Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 Herregud 😅 Les det hun skriver: etter orgasme mister hun LYSTEN PÅ MER. Men ja - Løsningen på dette er vel å gjøre som endel menn - ikke gjøre ting som ender i orgasme helt i starten? Du kam gi oralsex/diverse annet på partneren eller annet som opprettholder lysten men ikke fører til orgasme. Så kan du jo også øve deg på om det kan fungere å få flere. feliek54 skrev (4 minutter siden): Hvis hun kommer så fort så bør hun komme flere ganger. Det er jo deilig når jenta kommer mange ganger. Jeg har opplevd ei som kom 8 ganger. Jeg nyter det. Hvorfor «bør» hun det? Hun sier hun får en enkelt orgasme, og mister lysten. Hun får altså per dags dato ikke serie- eller multiorgasmer. Hun skjønner det er deilig, men hun responderer ikke sånn. Blir jo som å si til en mann som kommer kjapt at «jammen du burde virkelig prøve å komme mange ganger - jeg elsker menn som klarer 8 runder». Døh 🤷♀️😅 8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Jeg er også kvinne og har det likt. Min "løsning" er en mann som også kommer lett og så har vi bare ganske kjapp sex og er begge fornøyd med det 🙈 Med exen brukte jeg en del tid på han først, bj osv. Anonymkode: 89092...727 1
feliek54 Skrevet 3. juli 2022 #9 Skrevet 3. juli 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Herregud 😅 Les det hun skriver: etter orgasme mister hun LYSTEN PÅ MER. Men ja - Løsningen på dette er vel å gjøre som endel menn - ikke gjøre ting som ender i orgasme helt i starten? Du kam gi oralsex/diverse annet på partneren eller annet som opprettholder lysten men ikke fører til orgasme. Så kan du jo også øve deg på om det kan fungere å få flere. Hvorfor «bør» hun det? Hun sier hun får en enkelt orgasme, og mister lysten. Hun får altså per dags dato ikke serie- eller multiorgasmer. Hun skjønner det er deilig, men hun responderer ikke sånn. Blir jo som å si til en mann som kommer kjapt at «jammen du burde virkelig prøve å komme mange ganger - jeg elsker menn som klarer 8 runder». Døh 🤷♀️😅 Det er mulig jeg har missforstått her, men skrev det jeg skrev ut fra det jeg trodde
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Finnes det stillinger der du ikke blir så godt stimulert? Eksen kunne komme flere ganger, men hun ble likevel ferdig før meg. Noen ganger brukte jeg å stoppe opp, eller holde henne fast, slik at hun ikke fikk ri akkurat slik hun ville. Da kunne orgasmen hennes utsettes, og noen ganger greide vi avslutte samtidig. Anonymkode: e4a14...510 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #11 Skrevet 3. juli 2022 Tror jeg ville fokusert på edging, og stoppet opp/endret posisjon før jeg kom for å holde lengre. Orgasmen vil nok også bli mye sterkere/mer intens da. Anonymkode: 53c93...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Jeg er 32 år og vet hva som skal til for å komme. Problemet er at jeg i likhet med mange menn (har ikke hørt om at andre kvinner har dette problemet) kommer for fort, typ etter 2 min. Og etter det mister jeg lysten på mer sex. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å opprettholde lyst litt lenger? Anonymkode: 92fb3...3a3 Jeg har samme problem,hjelper å stoppe opp litt for så å fortsette,eller endre stilling. Vi får bare tenke at vi er heldige,noen damer opplever aldri orgasme,glad jeg ikke er en av dem😅 Anonymkode: bca66...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #13 Skrevet 4. juli 2022 Kona har samme "problem". Jeg savner bittelitt å kunne holde på lenger, men er mest glad for at det tar litt press av meg. Hun er også veldig ferdig når hun er ferdig. Bare ubehagelig om jeg er borti klitten etterpå. Jeg får komme i mål, da. Er det virkelig så uvanlig? Forrige dame kom også fort når hun var tent og ble stimulert på rett plass. Anonymkode: 09e99...8a8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #14 Skrevet 4. juli 2022 Jeg har samme utfordring. Løsningen er å bytte stillinger for min del. Problemet er at det må skje hyppig for er jeg for sen med å bytte stilling så er det for sent, og da er orgasmen i gang. Bytter vi da så blir plutselig orgasmen halvveis. Heldigvis er det litt en fordel i disse dager med småbarn, og at mannen min også stort sett kommer raskt. Anonymkode: da2e3...21c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #15 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kona har samme "problem". Jeg savner bittelitt å kunne holde på lenger, men er mest glad for at det tar litt press av meg. Hun er også veldig ferdig når hun er ferdig. Bare ubehagelig om jeg er borti klitten etterpå. Jeg får komme i mål, da. Er det virkelig så uvanlig? Forrige dame kom også fort når hun var tent og ble stimulert på rett plass. Anonymkode: 09e99...8a8 Kanskje det er for hard/røff stimulering av klitoris? Da kan det bli slik du beskriver. Synes det høres veldig trist ut å bli ferdig så fort og ikke orke mer. Anonymkode: 130b4...487
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #16 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har samme utfordring. Løsningen er å bytte stillinger for min del. Problemet er at det må skje hyppig for er jeg for sen med å bytte stilling så er det for sent, og da er orgasmen i gang. Bytter vi da så blir plutselig orgasmen halvveis. Heldigvis er det litt en fordel i disse dager med småbarn, og at mannen min også stort sett kommer raskt. Anonymkode: da2e3...21c Får du bare én da? Anonymkode: 130b4...487
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #17 Skrevet 4. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje det er for hard/røff stimulering av klitoris? Da kan det bli slik du beskriver. Synes det høres veldig trist ut å bli ferdig så fort og ikke orke mer. Anonymkode: 130b4...487 Nei, det er ikke veldig trist. Det er ikke noe jeg vil problematisere. Jeg gir blaffen i om det finnes andre får 100 orgasmer. Man får ingen medalje for det. Det er nok av kvinner som ikke kommer i det hele tatt. Anonymkode: 09e99...8a8 1
Jentegutt Skrevet 4. juli 2022 #18 Skrevet 4. juli 2022 Jeg kommer også veldig fort, med vibrator under 1 minutt, syns bare det er deilig det er orgasmen jeg er ute etter 😍
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #19 Skrevet 4. juli 2022 Jentegutt skrev (1 time siden): Jeg kommer også veldig fort, med vibrator under 1 minutt, syns bare det er deilig det er orgasmen jeg er ute etter 😍 Er dame det er snakk om, ikke mann Anonymkode: c6823...2f2 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2022 #20 Skrevet 5. juli 2022 Jentegutt skrev (På 4.7.2022 den 17.38): Jeg kommer også veldig fort, med vibrator under 1 minutt, syns bare det er deilig det er orgasmen jeg er ute etter 😍 Hvor fort uten? Anonymkode: 665f8...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå