AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #1 Skrevet 3. juli 2022 Trenger tips. Hva er populært for ei på 10 år nå? Anonymkode: 816cb...1ee
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #2 Skrevet 3. juli 2022 Min straks 11 åring leser heartstopper på engelsk. Den finnes også på norsk. Vi har sett serien sammen på Netflix. Anonymkode: 08488...74c
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #5 Skrevet 3. juli 2022 Vikingbøkene til Torill Torstad Hauger er ganske tidløse. Mange som kan leses i serie eller frittstående. Den uendelige historie av Michael Ende er ganske fin som fantasyintroduksjon, er en tiåring i hovedrollen. Momo av Michael Ende er noe kortere og mange liker også denne godt. Anonymkode: 46742...504 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #6 Skrevet 3. juli 2022 Harry Potter, Elisabeth-serien Anonymkode: 19483...135
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #7 Skrevet 3. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trenger tips. Hva er populært for ei på 10 år nå? Anonymkode: 816cb...1ee Discworld-serien fra Terry Pratchett? Anonymkode: 586d2...a55
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #8 Skrevet 3. juli 2022 Støtter Harry Potter. Ellers hadde jeg store litterære opplevelser med Jenta fra skogen av Maj Bylock og Kabalmysteriet av Jostein Gaarder da jeg var ca ti år. Anonymkode: c3928...a7b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #10 Skrevet 3. juli 2022 Nå sier du ikke om jenta er en bokorm som sluker bøker, eller ei som trenger å få et lite puff for å finne ut at bøker kan være ganske så spennende. Derfor foreslår jeg litt forskjellig vi har hatt glede av, men noen av romanene er tykke. Finnes flere mer lettlest- serier til aldersgruppen, om det er det du er ute etter? Disse er tegneserieromaner da, men veldig fine og engasjerende historier: Nikoline - Kryptozoologi for begynnere (nr 1 i serie) Spilledåsen - Velkommen til Pandoria (nr 1 i serie) Lightfall - Kampen mot mørket (nr 1 i serie) Snøkattprinsen (enkeltstående) Bukkekrigerne - Neste generasjon (nr 1 av serie) Romaner: Ingenlund - Morrigans forbannelse (nr 1 i serie) Lampe: et sjøsalt eventyr (enkeltstående) Det magiske detektivbyrået - Nøkkelmysteriet (nr 1 i serie) Kitty: og jakten i tretoppene (nr 1 i serie) Ishavspirater (enkeltstående) Fremmedsteds reisebyrå (nr 1 i serie) Villheks - Ildprøven (nr 1 i serie) Monsteret i natten (nr 1 i serie) Alt av David Walliams - alle er enkeltstående historier, f.eks Gangster-bestemor, Tante grusom, Ismonsteret. Anonymkode: 5a02e...162
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2022 #12 Skrevet 3. juli 2022 Her går det i Hundemannen, Dustedagbøkene, diverse av David Walliams. Anonymkode: 2dc80...f37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå