Gå til innhold

Natte-tissing!


Gjest ~Milla~

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums

Hei!

Jeg håpet kanskje det var noen der ute som kunne hjulpet meg, en i min familie har et ganske stort problem. Han er mann i 70årene, problemet hans går i at han hver eneste natt 365gader i året må opp å tisse en 4-7ganger iløpet av natten. Dette tar veldig på for han, og hans livskvalitet blir dårlig. Er det noen som kan hjelpe, komme med gode råd? Legen hans kan ikke hjelpe han, hun har kommet med forslag men de hjelper ikke. Han går på en del tabletter for hjerte(han er tidligere hjerteoperert), men legen gav han noen tabletter for denne "natte-tissingen" men de kan han ikke bruke for han reagerer på de og tåler de ikke.

Vær så snill å hjelp, jeg er evig takknemmelig! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bamsemums

Han har oppsøkt andre leger, men ingen klarer å løse dette problemet.... Han tenkte på å oppsøke en homeopat(eller hvordan det skrives), men vet ikke om det er verdt bryet, eller om det i det hele tatt vil hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at å spise grønnsaker sakl hjelpe for å holde på vannet .??

Men hva med å drikke mye?- ja det blir mye tissing i begynnelsen, men etterhvert så strekker blæra seg, slik at den blir større, og man kan gå lengre tid omgangen før man går på do.

Men anbefaler hjerteligst homeopati!

Har ei tante som driver med alternativt. Men oppsøk gjerne en profesjonelle person. Finner dem i gule sider!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...