Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal skrive bok. Allerede funnet et par skrivefeil i innlegget til ts

Anonymkode: dc835...493

😂

Håper at noen av mine kommentarer made the cut

Anonymkode: 6680d...1cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt usikker men mulig at hen kan det ifølge loven. 

Anonymkode: bc14c...d8a

Det kan jeg faktisk. Anonyme kommentarer fra et åpent forum der bruker ikke vises er en fri kommentar. Om brukeren er oppført med bilde eller eller på noe måte kan finnes tilbake til er noe annet. 

Anonymkode: 70c64...ad9

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja der tok du meg, off bare å legge vekk alt. For man har ikke retting i flere omganger når man skriver noe og utgir. Dette er beste KG eksempel på å angripe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan jeg faktisk. Anonyme kommentarer fra et åpent forum der bruker ikke vises er en fri kommentar. Om brukeren er oppført med bilde eller eller på noe måte kan finnes tilbake til er noe annet. 

Du får ta det opp med Egmont. Det er de som sitter på rettighetene.

Anonymkode: 27bc1...9f4

• Liker 7
Skrevet

Tipper dette vil føre til et jordskjelv. 🤪

Bare husk å dokumenter at alle innleggene faktisk er skrevet og i hvilken kontekst, ellers blir du tatt for juks slik som Anne Brith. Flaut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo blant annet bøker om instagram-poster og morsomme lokalavis-overskrifter, så til alle som klager - slutt :) Dette blir nok sykt kult :) 

Anonymkode: 36f06...da9

Skrevet

Egmont forlag eier KG gjennom Klikk. De har eierskap til innholdet. De og den som skriver. TS, du kan bli beskylt av Egmont for plagiat. Skaff en advokat!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja dette så jeg også

Anonymkode: a4515...ac9

Skrevet

Tviler egentlig på at noen kommer til å lese den. 

Skrevet (endret)

Sjekke med admin??? 🤣 

Sikkert morsomt, viktig og interessant,,,MEN selv om du suger ditt bryst fra AnonymBruker, så har ikke de gitt sin personlige tillatelse til å bli gjengitt i bokform 🥶 

Da ville hvertfall ikke jeg opptrådt utenom knick name på KG . ! 

Du overskrider grenser her . 

Enhver anonym bruker her på KG ,har i følge KVINNEGUIDEN rett til private ytringer uten at de skal publiseres offentlig  . Det står GARANTERT i retningslinjene og juridiske lover forøvrig! 

Du kan IKKE kjøre på som du vil. Du må innhente tillatelse fra de du gjengir og Kvinneguiden.  

Du beveger deg på ustadig grunn,og kan forvente søksmål, om du ikke følger loven innen publisering og presseetikk hva KILDER angår. 

Problematisk både etisk og lovmessig.  Read your Bible 🌹( på ditt fagfelt) 

Endret av Havspeil
  • Liker 1
Skrevet (endret)

En gammel bruker jeg hadde ble lagt ut på stand UP mann44 for flere år siden. Jeg ble ikke akkurat spurt om tillatelse til å havne på storskjerm på tv og publikumsal. 

Endret av Purple_Pixiedust
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden):

En gammel bruker jeg hadde ble lagt ut på stand UP mann44 for flere år siden. Jeg ble ikke akkurat spurt om tillatelse til å havne på storskjerm på tv og publikumsal. 

Hva stod det??

Anonymkode: 0fd79...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om tiltaksløs forfatter uten egen fantasi :) 

Anonymkode: f26d6...01a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Hvor er personvernet?? 🥶 Har selv hørt brukere fra Kvinneguiden bli referert i en podkast;" Dilemma " ??? / NRK ...? 

Tok det for gitt at lovverket og tillatelsene var innafor der ...nå begynner jeg å lure. ! 

For NOEN lover brytes her 🧘‍♀️,- garantert ! 

Skrevet

Hvordan skal dette bli mer lovlig nå enn det har vært før når andre har påstått å ønske gjøre dette de siste 20 årene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei dere. Jeg har begynt på et lite bok prosjekt som frilans journalist. Etter å ha fulgt med på KG sine ulike forum en stund har jeg bestemt meg for å skrive en liten bok med de mest fremtredende kommentarene. Noen kommentarer folk har kommet med er ubeskrivelig slem, dem går det mest av dessverre, andre er fine råd og noen er utrolig søt og støttende. Bruker kun kommentarer fra de som har vært anonym men referer ikke til en spesielle tråd eller lignende. 

Kanskje du skulle lært deg norsk først? Antar at den "boken" du skal skrive blir gitt ut på et norsk forlag?

Det heter for eksempel : Bokprosjekt. Ikke Bok prosjekt. Vi driver ikke med orddeling på norsk, dette burde jo enhver såkalt forfatter vite...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakk om tiltaksløs forfatter uten egen fantasi :) 

Anonymkode: f26d6...01a

Jeg synes egentlig bokideen er morsom.  Som bruker av Kvinneguiden, midt i blinken! MEN kun med tillatelse fra de historiene kommer fra. Vedkommende burde heller ta utgangspunkt i de som ikke er anonyme,men som hun kan kontakte/via admnin. 

Og anonymt gjengi fortellingene. Problem solved.  

• Liker 1
Skrevet

Det finnes allerede en tvitter-konto 😆

Skrevet
C8H10N4O2 skrev (Akkurat nå):

Det finnes allerede en tvitter-konto 😆

Fortell 😅

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva stod det??

Anonymkode: 0fd79...c25

Det vil jeg ikke si, for da linker jeg min tidligere avdøde bruker opp til meg. :)

Havspeil skrev (8 minutter siden):

Hvor er personvernet?? 🥶 Har selv hørt brukere fra Kvinneguiden bli referert i en podkast;" Dilemma " ??? / NRK ...? 

Tok det for gitt at lovverket og tillatelsene var innafor der ...nå begynner jeg å lure. ! 

For NOEN lover brytes her 🧘‍♀️,- garantert ! 

Hehe ja det kan du si. Jeg ble tipset av noen på KG som sa de hadde sett det på TV.

Endret av Purple_Pixiedust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...