AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #21 Del Skrevet 2. juli 2022 What we don't talk about when we talk about fat - Aubrey Gordon. Tror mange kroniske slankere hadde fått livet sitt snudd på hodet. Anonymkode: 4e2d6...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 2. juli 2022 #22 Del Skrevet 2. juli 2022 The Chimp Paradox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Per Spelmann Skrevet 2. juli 2022 #23 Del Skrevet 2. juli 2022 On 7/1/2022 at 11:36 PM, Athena Catalina said: Sofies Verden. Sikkert en god ide. Jeg har ikke lest den, men jeg vil anbefale «Alkymisten» av Paulo Coelho. Den ble utgitt i 1988 og er i dag en av de mest solgte romanene i verden. Kanskje fordi den taler til noe i oss alle. Gode filosofibøker, eller romaner basert på filosofi burde alle lese, men filosofi og visdom, som vi virkelig trenger mer av, er dessverre noe denne mekanistiske verden går mer og mer bort fra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 4. juli 2022 #24 Del Skrevet 4. juli 2022 Tusen strålende soler av Khaled Hosseini. Høyaktuell igjen med Talibans "comeback" i Afghanistan. 1984 og Animal Farm (Kamerat Napoleon på norsk) av George Orwell. Sistnevnte bok er nok mindre kjent her i Norge enn førstnevnte, som det refereres til stadig vekk. Dog synes jeg Animal Farm var en overraskende tankevekkende, lettlest og en fantastisk bok. Det er en drøss av bøker de fleste burde lese, samtidig synes jeg en del av de bøkene som det ofte snakkes om i slike sammenhenger er noe oppskrytt. I alle fall som ren underholdning. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #25 Del Skrevet 4. juli 2022 Example skrev (2 timer siden): Tusen strålende soler av Khaled Hosseini. Høyaktuell igjen med Talibans "comeback" i Afghanistan. 1984 og Animal Farm (Kamerat Napoleon på norsk) av George Orwell. Sistnevnte bok er nok mindre kjent her i Norge enn førstnevnte, som det refereres til stadig vekk. Dog synes jeg Animal Farm var en overraskende tankevekkende, lettlest og en fantastisk bok. Det er en drøss av bøker de fleste burde lese, samtidig synes jeg en del av de bøkene som det ofte snakkes om i slike sammenhenger er noe oppskrytt. I alle fall som ren underholdning. Holder på med den også. Nahrs siste dans og Dødevaskeren er i samme kategori som jeg har slukt rått. Anonymkode: d88b8...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. juli 2022 #26 Del Skrevet 4. juli 2022 The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro, og Jane Eyre av Charlotte Brontë. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 4. juli 2022 #27 Del Skrevet 4. juli 2022 Duff skrev (På 2.7.2022 den 1.48): Dødevaskeren Sara Omar er fantastisk, skyggedanseren bør man lese etterpå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #28 Del Skrevet 4. juli 2022 Hvem skjøt William Nygaard? fra Odd Isungset. Anonymkode: 6f7ee...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 5. juli 2022 #29 Del Skrevet 5. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Holder på med den også. Nahrs siste dans og Dødevaskeren er i samme kategori som jeg har slukt rått. Anonymkode: d88b8...af3 Har også lest Dødevaskeren. En viktig bok det også, samtidig som jeg synes Tusen strålende soler er mye bedre bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 10. juli 2022 #30 Del Skrevet 10. juli 2022 On 7/4/2022 at 11:37 PM, SPOCA said: The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro, og Jane Eyre av Charlotte Brontë. jeg sverger til Never Let Me Go, av Ishiguro:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10. juli 2022 #31 Del Skrevet 10. juli 2022 Tanuki skrev (2 timer siden): jeg sverger til Never Let Me Go, av Ishiguro:) Ja, det er også en vakker bok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå