Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som ser på dette (egentlig latterlige) programmet? ;)

Hvem liker du, hvem liker du ikke? Min favoritt er nok Kara Shaun. Ikke så begeistret for de to kjempespesielle guttene, deres oppførsel virker litt påtatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg tar en titt på det... Syntes det er litt artig å se hva de fixer å lage.... Når det gjelder personlighetene i den serien, har jeg verken favoritter eller ikke... Eneste er at jeg liker han litt femi lyse gutten med de store sorte brillene... Adam?

Skrevet

Wendy er en total tispe. Liker Austins klær best, men desverre er det ikke han som vinner.

Skrevet

Jeg ser på! Syns det er kjempegøy:) Syr og designer litt selv, så det er nok derfor det fallt sånn i smak;) Liker Kara Saun best!! Syns hun er kjempeflink og virker realtivt normal....men likte ikke buksen under kjolen i dag..

Skrevet

Den Grammy kjolen til Austin var nydelig. Han er virkelig flink til å være såpass ung

Skrevet

har sett litt på det i det siste. Kara Saun er favoritten =) og hun Wendy synes jeg bare kan gå å legge seg..

Skrevet
g hun Wendy synes jeg bare kan gå å legge seg..

Ja, ikke sant. Hun har nok blitt "berømt" etter å ha vært på tv, men til hvilken pris? Tror ikke oppførselen hennes vil hjelpe karrieren for å si det sånn.

Skrevet

Herre #%##"##¤/# for en oppførsel det var på hun derre Wendy i dag.

Skrevet

Jeg ser! :hoppe:

Syns det var kjempe spennende! Men må innrømme at jeg ikke alltid forstår hvorfor de er designere... noen av de hadde jo ikke peiling på hvordan de skulle løse oppgavene....

Da de skulle designe til "Grammy", ble jeg også "under-velmet", eller hva det heter..... :ler:

Trodde vi skulle få se skikkelig lekre klær... men nei..

Og de buksene under kjolen til kara sun så jo helt forferdelig ut!!

Ja ja,det er vertfall morsomt!

Skrevet

Gleder meg til del 2 av finalen i kveld! :hoppe: Håper Jay vinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...