AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #1 Skrevet 1. juli 2022 Nå har jeg sett ferdig This is us. Og sukk .. for en fantastisk serie! Har sett og likt veldig godt serier som Suits, The good wife, New Amsterdam, Et sted å høre til, Downton Abbey, Lykkeland, Love child m.fl. Liker også krim, og likte spesielt serier som Homeland, The killing, Americans, You veldig godt. Liker ikke science fiction og fantasy. Nå er jeg altså ute etter en ny serie, og tips mottas med stor takknemlighet 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #3 Skrevet 1. juli 2022 spinner skrev (5 minutter siden): Parades End, HBO Takk for bra tips! Skal sjekke den ut 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #4 Skrevet 1. juli 2022 Six Feet Under. Et episk familiedrama hensatt med et begravelsesbyrå som ramme Kalifat - superspennende om IS Unorthodox - basert på sann historie om utbryter fra ortodox jødedom Tørk ikke tårer uten hansker - om homofili i Sverige på 80-tallet (ligger på NRK) Jeg har serietørke selv, og kom over This is Us i går og tenkte begynne å se i dag (jeg er på sykehus og blir her i et par uker). Hva er det med den som du mener gjør den så bra? Anonymkode: ddb85...9fc 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #5 Skrevet 1. juli 2022 Endeavour eller Unge Inspektør Morse som den heter på norsk, er på TV2 Play og Amazon Prime. Peaky Blinders er et must om du ikke har sett serien, kanskje noe av det beste som er laget i senere tid. Anonymkode: e5977...1b1 3
Million Skrevet 1. juli 2022 #6 Skrevet 1. juli 2022 (endret) "Kriminalsjef Foyle" het serien på norsk. Britisk politisjef under annen verdenskrig og hvordan de løste krimsaker i krigstid, serien heter FOYLES WAR på engelsk. Du kan strømme/se på den gratis på Pluto. Den gikk på tv for noen år siden, og jeg holder på å se serien på nett nå. Endret 1. juli 2022 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #7 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Six Feet Under. Et episk familiedrama hensatt med et begravelsesbyrå som ramme Kalifat - superspennende om IS Unorthodox - basert på sann historie om utbryter fra ortodox jødedom Tørk ikke tårer uten hansker - om homofili i Sverige på 80-tallet (ligger på NRK) Jeg har serietørke selv, og kom over This is Us i går og tenkte begynne å se i dag (jeg er på sykehus og blir her i et par uker). Hva er det med den som du mener gjør den så bra? Anonymkode: ddb85...9fc Takk for gode tips! Liker smaken din, har sett både Kalifat og Tørk ikke tårer uten hansker. Enig, de er veldig bra! This is us .. hva skal jeg si .. jeg ble fascinert av hele persongalleriet, og det å følge dem gjennom så mange år med frem- og tilbakeblikk gjennom generasjonene. Det ble gitt en del «hint» og antydninger som senere ble tatt opp igjen. Fine fine serien og fine fine folka i den 😊 Gled deg over den og vær glad for at du har mye igjen. Håper det går bra med deg! Riktig god bedring! Anonymkode: e6bdb...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #8 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Endeavour eller Unge Inspektør Morse som den heter på norsk, er på TV2 Play og Amazon Prime. Peaky Blinders er et must om du ikke har sett serien, kanskje noe av det beste som er laget i senere tid. Anonymkode: e5977...1b1 Takk for bra tips! Jeg vurderte så vidt Peaky Blinders uten å kjenne at den fenget, men jeg skal gi den en ny sjanse! Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #9 Skrevet 1. juli 2022 Million skrev (23 minutter siden): "Kriminalsjef Foyle" het serien på norsk. Britisk politisjef under annen verdenskrig og hvordan de løste krimsaker i krigstid, serien heter FOYLES WAR på engelsk. Du kan strømme/se på den gratis på Pluto. Den gikk på tv for noen år siden, og jeg holder på å se serien på nett nå. Takk for fint tips! Jeg setter den på lista! Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #10 Skrevet 1. juli 2022 Har du sett Broadchurch? Sesong 1 er knallgod! Anonymkode: d544c...936 2
Nymerïa Skrevet 1. juli 2022 #11 Skrevet 1. juli 2022 The Responder på NRK. Martin Freeman som korrupt, men svært menneskelig politimann. Og så er psykologen hans den verste jeg kan huske å ha sett i noe TV-program.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #12 Skrevet 1. juli 2022 Bloodline på Netflix👌🏻 Anonymkode: 32550...9b0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #13 Skrevet 1. juli 2022 Hvis du liker utenlandske serier kan jeg anbefale Velvet på Netflix. Den handler om et spansk motehus i gamle dager. Spanjolene er gode på slike serier. Anonymkode: 32550...9b0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #14 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har du sett Broadchurch? Sesong 1 er knallgod! Anonymkode: d544c...936 Tusen takk for tips! Har sett den, og enig i at den er veldig bra 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #15 Skrevet 1. juli 2022 NymeriaRhoynar skrev (21 minutter siden): The Responder på NRK. Martin Freeman som korrupt, men svært menneskelig politimann. Og så er psykologen hans den verste jeg kan huske å ha sett i noe TV-program. Tusen takk for tips! Den setter jeg på lista sporenstreks 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #16 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bloodline på Netflix👌🏻 Anonymkode: 32550...9b0 Tusen takk for tips! Sjekker ut den 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #17 Skrevet 1. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis du liker utenlandske serier kan jeg anbefale Velvet på Netflix. Den handler om et spansk motehus i gamle dager. Spanjolene er gode på slike serier. Anonymkode: 32550...9b0 Tusen takk for tips! Høres interessant ut, den står på lista nå 😊 Anonymkode: e6bdb...b1c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #18 Skrevet 1. juli 2022 Mare of Easttown er veldig bra. Broen, hvis du ikke har somlet deg til å se den ennå Anonymkode: 3ac5a...b7a 4
tirben Skrevet 1. juli 2022 #19 Skrevet 1. juli 2022 Top boy på Netflix. Brilliant britisk krim drama. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #20 Skrevet 1. juli 2022 Line of Duty, Big Little Lies, Trapped, Dopesick, Unbelievable, Chernobyl, Euphoria, The Queen's Gambit, Maid Anonymkode: c3d1b...76c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå