Gå til innhold

Msn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vet det har vært mange spørsmål om blokkering på msn, men her kommer ett til.

Kan en person se at jeg sjekker om han/hun har blokkert meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var kanskje litt klønete skrevet. Det jeg mente var at når jeg sjekker om en person har blokkert meg, vil denne personen får melding om at jeg sjekker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje litt klønete skrevet. Det jeg mente var at når jeg sjekker om en person har blokkert meg, vil denne personen får melding om at jeg sjekker det?

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke noe av dette jeg. Jeg skriver inn msn-adressen min i feltet. Har prøvd begge disse linkene som nevnt over. På den første linken får jeg beskjed om at jeg må godkjenne policy osv. men det står ikke hvordan jeg skal få gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm sist jeg prøvde en slik side fikk jeg spyware og faenskap på maskina mi. Jeg ville holdt meg unna slike sider da de ikke er tilknyttet MSN på noen måte. Hvordan skal de da kunne sjekke hvem som har hvilken status på MSN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker av erfaring, så det kan du godt gjøre.. ;) Med mindre disse sidene kan henvise til et samarbeid med MSN da. Du kan jo f.eks sende en mail til MSN hvor du spør om disse sidene, samt spør om de har noen andre de evnt. kan anbefale, dersom de eksisterer.

Da blir de også obs på nevnte sider og kan kanskje gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...