ajarRun Skrevet 30. juni 2022 #1 Del Skrevet 30. juni 2022 For det første bør dere sjekke jevnlig selv om dere har gitt fullmakt, ikke stol på skolen. Hvis skolen ikke kan fortelle når prøver legges ut, bytt skole. Sjekk når de legges ut. Hvis det ikke funker, prøv en annen plass. Hvis du kan kjøre er det et fett hvor du kjører opp. Men å kjøre der man skal kjøre opp på forhånd kan være en stor fordel. Har du slekt eller venner en annen plass? Hvis skolen ikke kan stille med bil, bytt skole. Send klage til Statens Vegvesen og be om køordning. Nå får de som har mest tid eller mest flaks før. En enkel køordning kunne gitt forutsigbarhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2022 #2 Del Skrevet 4. juli 2022 Hadde nylig oppkjøring. Booket om timen 2 ganger, dvs jeg fikk timer på 3 forskjellige trafikkstasjoner før jeg til slutt fant time der jeg ønsket. Ingen av timene jeg fant ble lagt ut til de tidene som det typisk skulle legges ut på… en fant jeg søndag kveld, neste på ettermiddagen en torsdag. Og den siste fant jeg sent fredag (var oppkjøring lørdag morgen dagen etter). Heldigvis stilte kjørelæreren opp på under et døgns varsel, og på fridagen sin. Han sa også først ja til å bli med meg på oppkjøring i by som lå 2 timer unna. Anonymkode: 9e051...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå