Hippogriff Skrevet 3. juli 2022 #21 Skrevet 3. juli 2022 Så fint at man har så nære familierelasjoner at det er naturlig å ha familie boende hos seg ved behov. Vi undersøkte dette da mitt ene barn kunne tenke seg å returnere til Norge et par måneder før resten av oss, etter familien hadde bodd en periode utenlands. Da var det snakk om å bo hos besteforeldre. Vi fant ut at dette hadde gått helt fint, og at barnevernet kunne krevd en vurdering slik andre nevner. Nå er det en del år siden, og det ble aldri aktuelt siden vi ble enige om å returnere samtidig i stedet. Men jeg tror ikke dette er et problem i dag heller. AnonymBruker skrev (På 30.6.2022 den 23.56): Du ser ikke problemet med at mor og barn skilles? Eller at mor flytter fra barnet sitt for å bo i utlandet? Det vil anses som en omsorgsovertakelse. Anonymkode: 9e527...ffc For noe tull. Dette tyder vel rett og slett bare på gode familierelasjoner. Hadde glatt kunne fått samme spørsmål fra mine tantebarn. Vi står hverandre nært. Det er bra for barn å ha flere enn foreldrene å spille på. AnonymBruker skrev (På 1.7.2022 den 7.48): Det er ikke noe problem sånn sett, men jeg skjønner ikke hvordan en mor bare kan flytte fra 13-åringen sin på denne måten, selv om det "bare" er for en periode. Hun burde prioritert annerledes til datteren ble eldre. Anonymkode: 40f5e...3e4 Kan være helt kurant i denne familien dette. Det vet vel ikke du noe om ut fra den lille informasjonen i denne tråden. Og det er uansett ikke det ts spør oss om. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå