fiesta Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Hva syntes dere om at Eivind vant 71 grader nord i går?Jeg syntes at Eivind var en verdig vinner. Var glad da Signe Kristin ikke gikk til siste del av finalen. Hadde ikke helt sansen for henne.
Gjest Virvel Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Samme her. Har holdt med Eivind hele tiden. Han er fysisk sterk, har aldri klaget, er alltid i godt humør, og har i hvert fall virket som en av de ærligste og mest rett-fram i gruppen. Han er absolutt en verdig vinner.
Gjest holla Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Ja, synes han var en bra vinner. Skulle gjerne hatt han andre gutten i finalen også.
Gjest Lilleulv Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 Eivind er en bra gutt ass... ble nesten litt sjarmert han fortjente absolutt å vinne!!! men synes også Linda var flink, det var i hvert fall fortjent at de 3 kom til finalen!!
Gjest gjest1 Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Syns begge de to siste finalistene var verdige vinnere men jeg heiet nok litt ekstra på Eivind. Makan til positiv gutt.
Cr@sh Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 En verdig vinner, absolutt. Men jeg holdt en knapp på Linda.
Gjest Markblomsten Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Eivind har siden tidlig i serien vært min favoritt - gøy at han vant da Men hadde ikke vært lei meg og Linda vant heller altså. Hun kom som en joker mot slutten - absolutt en verdig vinner det også. Glad det ikke ble Signe Kristin. Nå vet jo ikke vi hvordan ting er klipt sammen, men makan til syting! Var jo nesten ikke en eneste episode uten surving fra henne om et eller annet hun ikke turte eller syntes var skummelt... Min konklusjon er altså at Eivind fortjente å vinne. Litt annerledes vri på finalen også i år - likte den
Gjest holla Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Jeg var litt skuffet over finale-oppgavene jeg. Spesielt den aller siste, den var for lett. Har vært bedre tidligere synes jeg...
Linselus Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 enig med alle her, siden Eivind er klipt i utelukkende positiv forstand kan han vel knappest ha vært så mye annet enn positiv heller Han virker helt utrolig sterk, og tålmodig ikke minst... Til Signe Kristin sitt forsvar virket hun ikke fullt så lam i siste program, men jeg syns det er litt viktig å tenke på at man har meldt seg på noe selv, og at det kanskje ikke er helt tingen å melde seg på når man er så fryktelig redd. Det blir ingen hyggelig opplevelse da *grøsse* Jeg tror personlig ikke at jeg hadde hatt sjans til å komme meg gjennom alt de gjør uten å minst en gang ha flydd på noen, eller også kanskje bli så sliten at tårene sitter litt løst. Men det at man syns alt er så himla farlig blir jo litt dumt. Likte Linda, blid og tøff jente:) Og ja, jeg tror nå Signe Kristin også var modig, hun overvant nok sin egen frykt veldig mange ganger på turen. Og hadde nok veldig god hjelp i mange av de andre som støttet og hjalp (feks Eivind som bar ski, og sikkert mye innhold fra sekken hennes i semifinalen) henne når ting ble tøft. Det eneste er at det virket ikke som hun hadde sååå store problemer med selve fysikken, men mest med sin egen redsel. Var jo mange andre som virket minst like (om ikke mer) slitne ganske ofte. ~lusa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå