AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #1 Del Skrevet 30. juni 2022 Vielse klokken 13, felles transport og omvisning og middag klokken 1630. Det er en del tid mellom mat og drikke, er det noe vi kan gjøre for at gjestene ikke blir sultne og gretne? Er ikke lov med alkohol på transporten, men kanskje en mellombar man kan dele ut? Tips? Anonymkode: 81dba...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #2 Del Skrevet 30. juni 2022 Hvor lang er transporten? Hva er det omvisning av? Er alle gjester klar over opplegget? Kan man velge å kjøre selv? Jeg ville hatt noe fingermat (frukt, chips, nøtter, lefseruller, ol) og drikke (eplemost, brus, vann, kaffe - om ikke alkohol) satt frem der dere ankommer hvis ikke reisen er for lang, eventuelt noe rett etter vielsen der den er. Anonymkode: 04c9a...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #3 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg skal i bryllup og håper inderlig det blir noe å bite i mellom vielsen og middagen. Noe smått fingermat som nevnt over, litt Farris/vann/brus å drikke. Om ikke annet så litt nøtter eller potetgull e.l., det finnes jo masse forskjellig å velge i. Kanskje kaffe også hadde vært godt. Anonymkode: 4fa51...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #4 Del Skrevet 30. juni 2022 Litt avhengig av stilen på bryllupet, ville jeg gått for enkle tapasretter (altså munnfuller på fat) eller feks filadelfia, spekeskinke/laks, rødløk og ruccula i en tortillalefse rullet sammen og delt opp, samt oppskjært frukt og kanskje nøtter. Altså noe litt mer fresht og matnyttig enn potetgull mellom vielse og middag.. kan lages veldig enkelt dagen før!🤗 Anonymkode: 9149e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2022 #5 Del Skrevet 30. juni 2022 Husk allergi-alternativer til snacks også😅 så mange glemmer det. Anonymkode: 219c3...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå