Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja. 

Endret av Qwert123
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

😂Erstatning???? 🤣

Endret av Motelvibes
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes. 

Foreslår at du glemmer denne jenten, og legger fra deg enhver tanke om å kreve økonomisk erstatning for tiden dere kjente hverandre. Fokuser på det forholdet du nå er i og glem denne jenta fra Bosnia som det ikke ble noe samliv med. 

Anonymkode: b0100...9f4

Skrevet
Motelvibes skrev (14 minutter siden):

😂Erstatning???? 🤣

Ja😅 kunne spurt pent om de reise utgiftene for begge oss:) hu slapp unna med regningene. 

AnonymBruker
Skrevet
Qwert123 skrev (21 minutter siden):

Ja😅 kunne spurt pent om de reise utgiftene for begge oss:) hu slapp unna med regningene. 

Anbefaler å svelge den kamelen, ikke være så naiv og lære til neste gang. Kjærlighet gjør sveiseblind. 

Anonymkode: e186d...402

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg en gang for alle at penger du bruker på kvinner får du aldri igjen. 

Menn har dessverre en lei tendens på å spandere ferier og middager samt gi unødvendig dyre gaver til sine kvinner. Helt unødvendig er det, for du får aldri det samme tilbake. 

Dette burde være en del av blomsten og bien pensumet på barne og ungdomsskolen. 

I tillegg må menn forstå at det å gi og spandere gaver og ferier ikke bety at du får tilgang til kroppen deres. Likeledes må kvinner forstå at de ikke skal servere kroppen hvis de får en gave, samt at de også må dele på ekstra kostnadene som ferier. 

Anonymkode: 92cb3...088

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet her.

Du skriver helt til slutt: "Jeg er nå i et forhold, og jeg har vært usikker på dette. Men etter denne samtalen føler jeg at jeg er faktisk med noen som virkelig bryr seg om meg og elsker meg. Jeg vil bare være lykkelig som alle andre. Men jeg ser at jeg er ikke kanskje ment til det."

Om jeg tolker deg rett så er du på nåværende tidspunkt i et forhold, og har innsett at hun du er sammen med faktisk virkelig bryr seg om deg og elsker deg? En innsikt du har fått etter den nylige kontakten med det tidligere dødfødte forholde til dama fra Bosnia? Så konkluderer du med at det kanskje ikke er meningen at du skal være lykkelig? 

Det var veldig mye i det innlegget ditt som ikke hang på greip. 

Anonymkode: 7ea0a...a96

• Liker 3
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Lær deg en gang for alle at penger du bruker på kvinner får du aldri igjen. 

Menn har dessverre en lei tendens på å spandere ferier og middager samt gi unødvendig dyre gaver til sine kvinner. Helt unødvendig er det, for du får aldri det samme tilbake. 

Dette burde være en del av blomsten og bien pensumet på barne og ungdomsskolen. 

I tillegg må menn forstå at det å gi og spandere gaver og ferier ikke bety at du får tilgang til kroppen deres. Likeledes må kvinner forstå at de ikke skal servere kroppen hvis de får en gave, samt at de også må dele på ekstra kostnadene som ferier. 

Jeg kan skrive under på dette, og ta det videre til den mer "ekstreme" enden: Oppmerksomhet.

På lik linje med penger og gaver, er oppmerksomhet også en valuta som kvinner i utgangspunktet liker. 

Hvor ofte hører man ikke uønsket oppmerksomhet. Spesielt når den kommer med dårlige hensikter, fremstår lite genuint eller noe man gir til alle kvinner som man møter på i form av likes og follows på sosiale medier.

Oppmerksomhet skal være av kvalitet, ikke av kvantitet dersom du vil at noen skal føle seg spesiell for deg.

Edit: og til TS, det er fjernt å spørre om erstatning bare fordi dere ikke endte opp gift, lykkelig og mimrer om de yngre dagene på gamlehjemmet sammen. Glem henne, og med tanke på oppmerksomhet, så retter du den til din kone idag, ikke hva som skjedde for flere år siden.

Endret av umAxa
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):I tillegg må menn forstå at det å gi og spandere gaver og ferier ikke bety at du får tilgang til kroppen deres. Likeledes må kvinner forstå at de ikke skal servere kroppen hvis de får en gave, samt at de også må dele på ekstra kostnadene som ferier. 

Amen!

Dette burde menn ha fått lært med morsmelka! Utrolig hvor mye skjulte voldtekter som skjer, nettopp pga forventning og «krav» på sex fordi de gir gaver eller «hjelper» med noe… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):I tillegg må menn forstå at det å gi og spandere gaver og ferier ikke bety at du får tilgang til kroppen deres. Likeledes må kvinner forstå at de ikke skal servere kroppen hvis de får en gave, samt at de også må dele på ekstra kostnadene som ferier. 

Dette

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette!

Endret av Motelvibes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...