AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #1 Skrevet 29. juni 2022 Jeg har det veldig vondt og har hatt det lenge og kommer dessverre ikke videre. Vært sammen med en mann i 6 år han avsluttet forholdet vårt første gang for 2 år siden og jeg flyttet ut. Jeg gikk helt i kjelleren, mistet drømmejobben, ble deprimert og begynte å antidepressiva. Etter 1 år kom jeg meg litt og fikk ny jobb i samme bransje men så begynte vi å date igjen, og gjorde det frem til 3 mnd siden, så endte han det igjen. I den tiden vi datet skulle han tenke på om han ville fortsette og jeg var et vrak, ble mer og mer deprimert og selvmordstankene har vært veldig fremtredende, fordi han påvirket så mye av livet mitt, både den økonomiske situasjonen og følelsesmessig og jobb. Jeg går til psykolog men hjelper ikke, de vil bare gi meg mer piller. Og eksen min ser ut til å ha det veldig greit, reiser, er med venner og jobb fremgang og da føler jeg meg enda verre. Jeg gråter hele dagen både på jobb og hjemme og planlegger hvordan og når jeg vil ende ting og har skrevet avskjedsbrev. Snakket med venner og er åpen men de vil jeg skal glemme og gå videre og jeg klarer det ikke, ser ikke noe håp. Jeg har hatt tidligere brudd og en skillsmisse men var aldri sånn og aldri så mye som ble påvirket og endret i livet mitt. Anonymkode: 57707...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #2 Skrevet 29. juni 2022 Plutselig er det som betyr alt nå, bare et lite minne. Livet ditt er så mye mer enn han. Selv om det sikkert er umulig å forestille seg nå. Ta kontakt med fastlege ogg jør gode ting for deg selv. Han er ingen snill mann som har holdt deg sånn på pinebenken når du har hatt det så vondt. Stor klem ❤️ Anonymkode: d9653...dbc
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #3 Skrevet 29. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Plutselig er det som betyr alt nå, bare et lite minne. Livet ditt er så mye mer enn han. Selv om det sikkert er umulig å forestille seg nå. Ta kontakt med fastlege ogg jør gode ting for deg selv. Han er ingen snill mann som har holdt deg sånn på pinebenken når du har hatt det så vondt. Stor klem ❤️ Anonymkode: d9653...dbc Hei og takk for at du tok deg tiden til å svare. Jeg har snakket med fastlege og vært innlagt på døgnbehandling men det ser ut til å drive meg mer og mer ned. At han gikk så lenge og bare ventet og undret seg de siste mnd er noe av det verste. Planla reise med meg og konserter og plutselig så hadde han bestemt seg for å avslutte og jeg følte meg litt og gikk rett inn i depresjonen og selvmordstankene igjen. Jeg har tidligere alltid sett på meg selv som et sterkt menneske med forståelse for andre men dette har jeg veldig vanskelig for å forstå. Men takk uansett ❤️ Anonymkode: 57707...f1d
Perelandra Skrevet 29. juni 2022 #4 Skrevet 29. juni 2022 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen Perelandra, mod. 1
Fremhevede innlegg