Gå til innhold

Kjørelærer nesten aldri ledig..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Burde jeg bytte eller er det vanlig med lang tid mellom timene? Opplever opptil 19 dager mellom timene... 

Anonymkode: 91601...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samme her, men jeg tenker at de gode skolene er jo det, vil jeg bytte til en dårligere for å få timer oftere?

Anonymkode: 914d2...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her, men jeg tenker at de gode skolene er jo det, vil jeg bytte til en dårligere for å få timer oftere?

Du sier noe. Jeg vet ikke hvor vanlig dette var. Men er jo fornøyd med skolen så er vel verdt det  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dårligere? Man får jo ingen kontinuitet i opplæringen, uansett hvor god kjørelæreren er. Jeg hadde bytta.

Anonymkode: ef157...8e3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 20.15):

Kommer helt an på hvor. Hvis jeg var dårlig lærer ville jeg fått meg fint lokale i sentrum, med kontoransatt og tatt inn alle elevene. Da har jeg stappfulle dager og trenger ikke levere noe som helst av kvalitet.

Men hvis man venter 19 dager mellom hver time, kan man jo prøve en annen skole i tre uker før man bestemmer seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...