Gå til innhold

Skille lag, hva med dyrene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nå 3 katter. 2 av dem er mine, 3 dje er hans. Men som jeg har hatt omsorg for i 11 år. Da brudd var et faktum, måtte jeg gå inn i meg selv, og tenke kvinnelist. Ja jeg står for den. Vi deler ting og tang. Jeg er rettferdig, til og med generøs. Ting er ting, det kan ikke erstatte livet, en hverdag. Jeg gjorde det klart tidlig, 2 av pusene er mine, den 3 dje er din. Hva vil du gjøre? Det er ditt valg. Han har skaffet ny bolig, hvor han har lov til å ha katt. 

Men en dag kom han til meg og sa, katten har ikke godt av å skilles fra flokken sin, og jeg er på jobb hele dagen. Du kan få lov til å ta han med. Tror dere jeg ble glad🥰. Jeg vet at jeg har sagt mye stygt om sambo og vært frustrert underveis. Men, egentlig tvilte jeg aldri på dette. Til syvende og sist kan han være fornuftig. Han tror fortsatt at det var hannes valg 😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det katten vil da? Kjenner til ett par som gikk fra hverandre, dama i forholdet tok med seg kattene da hun flytta ut, men etter at katten hadde gått tilbake til sitt forrige hjem gang etter gang, ble de enige om at katten skulle få fortsette å bo der.

Anonymkode: 39349...699

AnonymBruker
Skrevet

Han tar med sine hunder og jeg tar mine, katten får den som bor på bygda, eller mest egnet. 

Anonymkode: 66d5e...2cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. 

Anonymkode: c1961...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Her tok jeg hunden fordi jeg jobber hjemmefra mens han reiser mye i jobben. Var heldigvis ikke noe diskusjon egentlig. Unntatt at han ville selge hunden, så jeg måtte betale ham "hans del" for å få lov til å beholde henne.

Anonymkode: d3a4a...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...