Gå til innhold

Ferietips for alenemor med 14 åring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det nærmer seg ferie og jeg lurer på om noen har tips til ferieaktiviteter/lokale småturer/korte reiser for meg og min 14 år gamle sønn. Vi er bosatt i Stavanger, men har mulighet til lån av bil. Jeg tenkte på Kristiansand, kanskje en tur til Danmark, eller steder i Norge, men har lite kjennskap til hva som kan være kjekt å oppsøke. Er medlem av fagforbundet så tenkte og å se om det fantes noen ledige hytter til låns som ikke blir for dyre. Forslag mottas med takk! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere mulighet til å ta med en venninne kanskje? Da blir det morsomt å feks ta en tur på tusenfryd, liseberg eller lignende 😛 

Anonymkode: 7b8d1...474

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta fergen over til Danmark og ta en tur til Djurs Sommarland. Kjempegøy parl.

Mange steder å bo billig rundt Randers. Guttene mine elsket disse småturene da de var på alder med din. Kombinermed Kristiansand og Dyreparken.

Anonymkode: ca145...6c1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har dere mulighet til å ta med en venninne kanskje? Da blir det morsomt å feks ta en tur på tusenfryd, liseberg eller lignende 😛 

Herregud, overså at det var sønn du hadde, kanskje mer fristende med en kompis da 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er vel å gå til avisen. ''Alenemor får ikke dratt til syden med guttungen''.

Anonymkode: eede0...1ca

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 13.47):

Det beste er vel å gå til avisen. ''Alenemor får ikke dratt til syden med guttungen''.

Anonymkode: eede0...1ca

😂👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milli77 skrev (På 29.6.2022 den 13.25):

Det nærmer seg ferie og jeg lurer på om noen har tips til ferieaktiviteter/lokale småturer/korte reiser for meg og min 14 år gamle sønn. Vi er bosatt i Stavanger, men har mulighet til lån av bil. Jeg tenkte på Kristiansand, kanskje en tur til Danmark, eller steder i Norge, men har lite kjennskap til hva som kan være kjekt å oppsøke. Er medlem av fagforbundet så tenkte og å se om det fantes noen ledige hytter til låns som ikke blir for dyre. Forslag mottas med takk! 

Om 1 år eller 2 vil han ikke være med på ferie mere lell😅

Anonymkode: 9aed1...7fc

Skrevet

Takk for gode tips folkens og fortsatt god sommer👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Om 1 år eller 2 vil han ikke være med på ferie mere lell😅

Anonymkode: 9aed1...7fc

Det høres trist ut, men vet jo at den tiden kommer 😉. Etter 18 år er det jo vanlig, men før det? 

Anonymkode: 32a30...0a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2022 den 13.42):

Ta fergen over til Danmark og ta en tur til Djurs Sommarland. Kjempegøy parl.

Mange steder å bo billig rundt Randers. Guttene mine elsket disse småturene da de var på alder med din. Kombinermed Kristiansand og Dyreparken.

Anonymkode: ca145...6c1

Dyreparken til en fjortenåring??

Anonymkode: 97d03...2c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gutt på 14 med yngre søsken. Vi har tatt fergen til Danmark, var der på et badehotell og legoland + Dyrepark. Tok fergen til Gøteborg og dro til Liseberg. Innom Strømstad på vei hjem + en natt på badehotell i Sarpsborg. 
Han har kost seg (tross ganske sur og hormonell 14-åring 😏)

Han har også nevnt Dyreparken i Kristiansand, Bjørneparken, Tusenfryd, sommerland i Bø, alt dette har han lyst til.  

Anonymkode: a74ac...eda

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dyreparken til en fjortenåring??

Anonymkode: 97d03...2c4

Ja?

Anonymkode: a74ac...eda

AnonymBruker
Skrevet

Send han til Kongeparken med venner en dag 😎

Anonymkode: f65af...ce2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...