Gjest Gjest-Hanne Skrevet 15. november 2005 #1 Skrevet 15. november 2005 Skal til GU denne uka og har ikke tatt med i beregning at jeg får mensen. Går dette fint eller bør jeg avbestille? Noen som har gjort det?
Gjest Piper Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Legen bryr seg nok ikke noe særlig med det, men jeg ville ikke følt meg vel og ville derfor avbestilt. Du kan jo ringe legen din, for det kan jo være legen mener du bør vente til du er ferdig.
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 man går ikke til GU når man har mensen
Gjest Milah Skrevet 15. november 2005 #4 Skrevet 15. november 2005 (endret) man går ikke til GU når man har mensen ← Hvorfor ikke det? En gang skulle jeg til gynekologen min da jeg hadde mensen, ringte og spurte om det var i orden, og hun sa at det overhodet ikke hadde noe å si.. Men i ettertid har jeg passet på å få timer slik at jeg ikke har mensen, men det er på grunn av min egen velvære.. Endret 15. november 2005 av Milah
Arkana Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Du kan godt ta GU når du har mensen, men en celleprøve er det ingen vits i å ta for blodet vil forurense prøven.
Gjest Gamle Alex Skrevet 15. november 2005 #6 Skrevet 15. november 2005 man går ikke til GU når man har mensen ← Sorry mente ikke å være så bastant, mente vel egentlig at JEG går ikke til GU når jeg har mensen Hvorfor- det hadde jeg synes hadde vært ekkelt
Trampe Skrevet 15. november 2005 #7 Skrevet 15. november 2005 Jeg spurte min gynekolog om dette, og han sa jeg måtte passe på at jeg ikke hadde mensen når jeg skulle på GU. For det første har Arkana rett når det gjelder forurensing av prøver, og for det andre er det jo ekkelt! Mensen min vil jeg gjerne ha for meg selv.
lil Skrevet 15. november 2005 #8 Skrevet 15. november 2005 Uff, enig med de fleste her! GU og mensen er ekkelt, selv om ikke legen hadde sagt noe hadde jeg følt meg skikkelig ukomfortabel. Mensen er min privatsak, den får ingen se på Men om det ikke gjør noe for deg, går det jo an å ta en telefon for å høre? Men det virker jo fornuftig det som er nevnt her, at prøver blir forurenset og at det derfor ikke er så mye vits. Men spørs vel hva du skal gjøre.
Gjest Gjest-Hanne Skrevet 15. november 2005 #9 Skrevet 15. november 2005 Takk for svar! Jeg avbestilte timen. Har et veldig avslappet forhold til slike ting - gynekologen ser jo alt uansett, så dersom mensen ikke hadde vært noe problem, så hadde jeg gått. Men litt av poenget er at jeg skal ta prøver, så derfor avbestilte jeg. Fikk heldigvis ikke noe gebyr heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå