AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #1 Skrevet 28. juni 2022 Se for deg dette: Matprisene har økt betraktelig, fattige i Norge er på sultegrensa allerede. Ikke bare er bensin dyrt - strøm er så dyrt at de aller fleste som har råd har anskaffet solcellepaneler og følger nitidig med på strømpriser via apper. Kriminaliteten stiger, og for første gang på lenge er det ikke narkomane som står for innbrudd eller øst-europeiske varebiler som rasker med seg sykler - nei, nå begås innbrudd og tyverier av folk som har mistet inntekt etter at NAV og flere offentlige institusjoner brøt sammen. Plutselig stoppet utbetalinger og lønninger, og Regjeringen snakker om krisepakker som skal komme, lover de - men når? På sosial media har det allerede i mange timer florert bilder og filmer av tanks som ruller over russergrensa mot Finnmark, fra Murmansk. I Kiruna er togene kapret og lastes med våpen og soldater - finnmarkinger og nordsvensker har risikert livet mens de filmet og spredde nyhetene. De verste snuttene inneholder russere som åpner ild mot sivile. Nå går flyalarmen der du bor. Hva gjør du? Jo flere detaljer, jo bedre. Dette er bare for... gøy? Men kanskje vi har noe å lære av hverandre. Anonymkode: ba5fa...757
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #2 Skrevet 28. juni 2022 Inviterer til fest, knuller, drikker og røyker. Våkner naken og bakfull dagen derpå, kler på meg den gamle frakken til mormor, to ulike tøfler, trillekoffert og en rar hatt, går ut i byen og later som jeg er sprø og leter etter hunden min, finner ut at vinduet til vinmonopolet er bombet, henter mer å drikke. Anonymkode: 3c5ea...a4e
Gjest Ghostface Skrevet 28. juni 2022 #3 Skrevet 28. juni 2022 Ingenting. Jeg gir blaffen i alt for tiden.
A-hunter Skrevet 28. juni 2022 #4 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå går flyalarmen der du bor. Hva gjør du? Konforme nordmenn vil da lytte på radio (NRK), slik de har blitt fortalt at de skal gjøre. Å tenke selv er ikke noe for oss. Vi venter på at staten skal rydde opp for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå