Gå til innhold

Hotell i Paris- noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Paris i august med to barn, og i jungelen av hotell synes jeg det er vanskelig å vite hvilket jeg skal velge. 
Ikke alt for dyrt, trygt område- noen anbefalinger?

Anonymkode: 6ea2b...fde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Ibis-kjeden. De dukker ofte ikke opp på booking-søkesider. Bodde på et oppe ved Sacre cour/moulin rouge

Anonymkode: 62c49...f3b

AnonymBruker
Skrevet

Pullman Paris tower eiffel 😀 har bodd her. Flott hotell 😀

Anonymkode: a2ff4...2fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Paris i august med to barn, og i jungelen av hotell synes jeg det er vanskelig å vite hvilket jeg skal velge. 
Ikke alt for dyrt, trygt område- noen anbefalinger?

Spørs jo helt på hva du er villig til å betale og hvilke kriterier som ellers er viktig.

Dette hotellet er vel ganske midt på treet prismessig, ligger supert til og er helt ok, romslige rom med ganske enkelt standard, med en nydelig bakgårdshage: Les Jardins du Marais | 4 star hotel Paris l Gate Collection

AnonymBruker
Skrevet

Ibis hotell rett ved Gare du Nord. Da tar du RER B toget fra Charles de Gaulle til Gare du Nord og har hotell rett ved togstasjonen, så dere slipper å reise så mye rundt med bagasje. Tog, buss og undergrunn rett utenfor hotellet.

Anonymkode: 6729b...922

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ibis hotell rett ved Gare du Nord. Da tar du RER B toget fra Charles de Gaulle til Gare du Nord og har hotell rett ved togstasjonen, så dere slipper å reise så mye rundt med bagasje. Tog, buss og undergrunn rett utenfor hotellet.

Husker du eksakt hva dette heter? 😊

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gare du Nord synes jeg er et skummelt område. Mulig jeg tar feil. 

Anonymkode: 40797...a66

AnonymBruker
Skrevet

Bonsoir Madame var veldig fint når vi var der, i et trygt og fint område. Det går tog direkte fra Charles de Gaulle, til Luxembourg, også går man gjennom Jardin de Luxembourg for å komme til hotellet. Tar ca 20 min å gå til seinen, kan virkelig anbefale det hotellet. 

Anonymkode: d0a9a...6b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bonsoir Madame var veldig fint når vi var der, i et trygt og fint område. Det går tog direkte fra Charles de Gaulle, til Luxembourg, også går man gjennom Jardin de Luxembourg for å komme til hotellet. Tar ca 20 min å gå til seinen, kan virkelig anbefale det hotellet. 

Anonymkode: d0a9a...6b1

Tusen takk for tips!! Sjekka det ut nå, var dessverre fullt. 

Skrevet

Jeg har bodd ved det som nå heter hotel Mercure Paris Notre- Dame. Ligger like ved både Notre Dame, Middelaldermuseet, Jardin du Luxembourg, Panthèon. Er en metro like ved samt RER B. Veldig hyggelig betjening. Var snøstorm, da jeg skulle reise hjem, så var ikke taxi å oppdrive. Betjeningen var svært hjelpsom som bar bagasjen min for meg bort til der jeg skulle ta toget. Anbefales. gateadressen er: 20 rue du Sommerard.

Skrevet

Har brukt 

Le Meridien Montparnasse og Le Mareuil som er nær République métro.  Anbefaler begge. 

Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Har brukt 

Le Meridien Montparnasse og Le Mareuil som er nær République métro.  Anbefaler begge. 

Tusen takk for tips, setter stor pris på det! Hotell dessverre fullt. 

Skrevet
MiominMio skrev (1 time siden):

Har brukt 

Hotell dessverre fullt, men tusen takk for tips!!

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var i Paris bodde jeg på Le Clos Medicis. Veldig koselig hotell. Samme nabolag som hotellet Sola de nevner, tror jeg, basert på hva som ligger i nærheten. 

https://closmedicis.com/en/

Anonymkode: 89b36...942

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sist jeg var i Paris bodde jeg på Le Clos Medicis. Veldig koselig hotell. Samme nabolag som hotellet Sola de nevner, tror jeg, basert på hva som ligger i nærheten. 

https://closmedicis.com/en/

Anonymkode: 89b36...942

Dessverre fullt men tusen takk for tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...