Gå til innhold

Jeg vil se ham med en annen mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sunshine_*
Skrevet

Har fått en fantasi som jeg ikke greier å få ut av hodet. Den handler om at mannen min har sex med en annen mann. Jeg blir utrolig opphisset av tanken, og jeg hadde den på netthinna hele tiden mens jeg ga meg selv orgasme i dag tidlig. Jeg vil se ham suge pikken til en annen og at han blir tatt analt - gjerne mens hans koser med meg samtidig.

Tidligere har vi hatt med både en tredje, og én gang faktisk en fjerde, person i senga. Hittil har det vært kvinner. Men vi har av og til lekt med tanken på å invitere med en annen mann, men bare for at jeg skal få oppleve hvordan det er å ha to. Verken han eller jeg har nevnt muligheten for at de to mennene skal ha sex sammen.

Nå er jeg veldig usikker på om jeg

1) Skal nevne fantasien for ham, og evt.

2) Om det noen gang blri aktuelt å gjennomføre det.

Synspunkter og erfaringer mottas med takk - også fra menn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er er mann - hadde tent veldig på at kona hadde hatt en slik fantasi. Jeg kunne aldri ha gjennomført den (er ikke i nærheten , men tanken på at hun hadde fantasert om noe slikt hadde vært en kraftig turnon. SÅ fortell du, er mitt råd!

Gjest Sinnicka
Skrevet

Hvis dere finner en mann som dere kan tenke dere å ha trekant med flere ganger, og din mann er helt hetero, så syns jeg at dere først skal gjennomføre trekanten med DEG som hovedperson, og at de to byttes på å ha sex med deg, eller at den ene tar deg mens du suger den andre. (Fantasien har ingen begrensninger).

Så får du se underveis, neste gang dere er sammen, om det er "klima" for at de to mennene har sex mens du ser på.

Kos dere!

Skrevet

Hvis mannen din er heterofil, så er det nok mest sannsynlig en ganske så frastøtende tanke. Om han er bifil, så kan det jo hende du får realisert fantasien din.

Om jeg hadde opplevd at dama hadde hatt lignende fantasi som deg, så hadde jeg i grunn blitt ganske sjokkert.

Sikkert noen menn som kunne tenkt seg det, men for mitt vedkommende som en heterofil mann, så blir jeg ganske så frastøtt av den fantasien der.

Skrevet (endret)
Hvis mannen din er heterofil, så er det nok mest sannsynlig en ganske så frastøtende tanke.

Vil ikke overdrive dette...

Eksen min hintet litt om dette, og selv om jeg sa at det ikke ble aktuelt, så er ikke det det samme som at det var frastøtende. Altså, dama må ikke vær redd for å spørre om dette. Med mindre han er totalt homofob, altså.

Endret av Derrier
Skrevet
Vil ikke overdrive dette...

Eksen min hintet litt om dette, og selv om jeg sa at det ikke ble aktuelt, så er ikke det det samme som at det var frastøtende. Altså, dama må ikke vær redd for å spørre om dette. Med mindre han er totalt homofob, altså.

Jeg tenner også litt på tanken om at typen min er sammen med en annen mann -eller at han liker gutter. Har ikke noe prekært behov for å se ham sammen med en annen mann -men tanken er spennende.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet
Jeg tenner også litt på tanken om at typen min er sammen med en annen mann -eller at han liker gutter. Har ikke noe prekært behov for å se ham sammen med en annen mann -men tanken er spennende.

Ja, sånn har jeg det og..

Fantaserer om det, og det kan være ganske så opphissende det, men vet egentlig ikke om jeg vil se det IRL.

Uansett VET jeg at det ikke ville ha vært aktuelt for han..

Men kanskje jeg skal fortelle han det.. :sjarmor:

Gjest Ikke innlogget
Skrevet

Min mann har innrømmet at han har enkelte fantasier om å leke med en annen velutstyrt mann foran meg.

Tanken på å se han holde en annen manns store penis i hendene tenner oss begge veldig - og så leke med den helt den ejakulerer mens jeg titter på.

MEN å realisere det i virkeligheten vet jeg ikke om verken han eller jeg tør(selv om vi har vært nære på noen ganger).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...