AnonymBruker Skrevet 1. juli 2022 #21 Skrevet 1. juli 2022 Jeg kjenner veldig få naboer, grådig kjedelig, men de er veldig klyngete her og er åpenbart ikke så glad i nye naboer… Hun som er styreleder er jeg blitt god venninne med, kidsa hennes elsker å få meg med ut for å leke, så pga det kjenner jeg faktisk flere barn enn voksne av naboene her🤣 På min første dugnad var det knapt noen som hilste på meg, selv om alle visste at jeg var «den nye» iom at leiligheten min er beryktet pga tidligere eier og jeg prøvde å hilse og si hei til folk. Heldigvis har det bedret seg litt, men det virker ikke som om det vil bli bedre enn hva det er nå. Anonymkode: cd70d...86f 2
C8H10N4O2 Skrevet 1. juli 2022 #22 Skrevet 1. juli 2022 Bor i et lite sameie, og har en god tone med alle naboene. Godt naboskap er gull verdt, i alle fall når man bor såpass tett på, og må forholde seg til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #23 Skrevet 2. juli 2022 koselig å bo i blokken her og sameiet. De fleste naboer virker greie. liker å ha folk runt meg og, er en trygghet for meg. kunne ikke klart å bo i et hus. Anonymkode: 2b8b5...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2022 #24 Skrevet 2. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 10.37): Hva slags forventninger til naboer og styre/styreleder har du når du flytter til et nytt borettslag? Hilserunde med naboene, et lite nikk når man møtes i gangene for første gang, eller total anonymitet? Personlig synes jeg det er hyggelig å kjenne naboene litt, særlig i små borettslag, men ikke slik at man nødvendigvis må stoppe opp og prate hver gang man ses. Anonymkode: 5d08c...cf5 Hvorfor spør du? 🙇♂️ du sier jo selv hva du foretrekker, så da du vel bare gjøre det 🙄🤦♀️🤯🤦♀️ Anonymkode: c0ab9...956
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå