AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #21 Skrevet 28. juni 2022 Vi har styrt unna ringeklokkene. Barna ville elska det, og jeg ville elska det (med tanke på mitt kontrollbehov), men likevel. Det er noe med å stå i det at man ikke vet eksakt hvor de er til enhver tid. Barna må lage avtaler med oss voksne og holde dem. Mine får mobil når de er 9. Den blir ikke med på skolen så lenge de går på barneskolen. Anonymkode: c4871...fea 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #22 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har styrt unna ringeklokkene. Barna ville elska det, og jeg ville elska det (med tanke på mitt kontrollbehov), men likevel. Det er noe med å stå i det at man ikke vet eksakt hvor de er til enhver tid. Barna må lage avtaler med oss voksne og holde dem. Mine får mobil når de er 9. Den blir ikke med på skolen så lenge de går på barneskolen. Anonymkode: c4871...fea Det er jeg enig med deg i. Med klokke blir det veldig enkelt å forandre avtaler hele tiden. Har ikke så lyst på klokke jeg heller. Men synes det er fryktelelig vanskelig å si nei hvis alle andre i klassen har. Klokke er sikkert kult og spennende i starten. Tror vel heller ikke at min skolestarter kommer til å gidde å gå med denne på armen særlig lenge, siden hun kan ikke fordra å gå med smykker, lekeklokker eller lignende. Anonymkode: 1c1da...682 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #23 Skrevet 28. juni 2022 Klokke! Minsten på 6 år fikk begge deler. Det vil si at han arvet storebror sin mobil da storebror kjøpte ny. Han har ikke brukt mobilen én eneste gang. Kommuniserer kun gjennom klokken. Anonymkode: ae878...56e
Lonelily Skrevet 28. juni 2022 #24 Skrevet 28. juni 2022 (endret) Fikk tlf i 2 klasse, en veldig enkel en med lite tilgang til spill ol. Fikk ordentlig smart-tlf med Google foreldrekontroll siste del av 3 klasse Edit: endte med å droppe klokke fordi jeg ble sånn passe provosert over de dyre abonnementene som gjerne er låst til ett selskap Endret 28. juni 2022 av Lonelily
Urwa Skrevet 28. juni 2022 #25 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 13.28): Jeg jobber som lærer og ønsker de klokkene langt vekk. Elevene fikler og spiller og gjør alt annet enn skolearbeid når den er på armen. Anonymkode: ee288...767 I klassen til sønnen min må alle klokker og mobiler leveres inn i mobil/klokke boksen. De får dem tilbake ved skoleslutt.
7v8 Skrevet 28. juni 2022 #26 Skrevet 28. juni 2022 Xploraklokke. Mye bedre enn mobil som glemmes, mistes, rotes bort😊
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #27 Skrevet 28. juni 2022 Jenta mi er 2år og har en egen iPad 🤷♀️ Anonymkode: 4d49b...6e8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2022 #28 Skrevet 28. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 27.6.2022 den 9.29): Hvor gamle var deres barn da de fikk mobil eller klokke (tenker da på smartklokke for å ringe med)? Har et barn som begynner på skolen i høst og tenker at det hadde vært kjekt å ha mulighet til å kommunisere dersom barnet skal noen steder. Samtidig føler jeg at barnet er ganske ungt, så jeg er usikker. Anonymkode: d107e...c4e De fikk mobiltelefon når de var 8 år. Anonymkode: 708a7...6eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå