AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #21 Skrevet 3. april 2011 hvorfor gjemmer du deg bak Anonymbruker??? å velge bort et barn pga lettsindige grunner er forkastelig eller?? Fordi jeg ikke vil ha en aborttråd i Mine Innlegg, ikke verre enn det. Jeg mener at abort er et valg de færreste foretar av "lettsindige grunner", og at forståsegpåere som deg bidrar til å stigmatisere dem som har valgt abort.
guttsomeranonym Skrevet 3. april 2011 #22 Skrevet 3. april 2011 Fordi jeg ikke vil ha en aborttråd i Mine Innlegg, ikke verre enn det. Jeg mener at abort er et valg de færreste foretar av "lettsindige grunner", og at forståsegpåere som deg bidrar til å stigmatisere dem som har valgt abort. hvorfor vil du ikke "ha en aborttråd" i dine innlegg?? Hvis du leser mitt første innlegg i denne tråden, så vil du se at jeg snakker rent prinsipiellt. Folk som meg bidrar til at noen som ikke vet bedre, kan vite bedre :-)
chikako Skrevet 3. april 2011 #23 Skrevet 3. april 2011 hvorfor vil du ikke "ha en aborttråd" i dine innlegg?? Hvis du leser mitt første innlegg i denne tråden, så vil du se at jeg snakker rent prinsipiellt. Folk som meg bidrar til at noen som ikke vet bedre, kan vite bedre :-) Det har faktisk ikke du noe med. Det er et bevisst valg jeg tar av egne avgjørelser. Jeg ser at du snakker prinsipielt, men at du uttaler deg bastant og dømmende. Det du bedriver er ikke folkeopplysning! 1
guttsomeranonym Skrevet 3. april 2011 #24 Skrevet 3. april 2011 Det har faktisk ikke du noe med. Det er et bevisst valg jeg tar av egne avgjørelser. Jeg ser at du snakker prinsipielt, men at du uttaler deg bastant og dømmende. Det du bedriver er ikke folkeopplysning! så lenge det var anoymbruker, så hadde jeg noe med det :-) men nok om det. Skift ut ordet "prinsipiellt" med "filosofisk" så skjønner du det sikkert bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå