AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #1 Skrevet 26. juni 2022 Har veldig lyst på beija flor kremen, men den er dyr så jeg har ikke lyst til å "sjanse" 😄 Men er de kremene verdt prisen, synes du? Anonymkode: 6408c...406
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #2 Skrevet 26. juni 2022 Jeg synes de er veldig gode. Skikkelig fete uten at de føles klissete, trekker raskt inn og gir masse fuktighet. Og lukter såååå godt! Anonymkode: e495f...13f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #3 Skrevet 26. juni 2022 Lukter helt absurd mye. Klarer ikke være i samme rom som meg selv om jeg bruker den oransje. Kan lukte folk som har den på fra flere meter unna. Og jeg har ikke god luktesans engang. Den lukter søtt/råttent. Anonymkode: 1da38...0a1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #4 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lukter helt absurd mye. Klarer ikke være i samme rom som meg selv om jeg bruker den oransje. Kan lukte folk som har den på fra flere meter unna. Og jeg har ikke god luktesans engang. Den lukter søtt/råttent. Anonymkode: 1da38...0a1 Enig med deg. Den oransje er direkte kvalmende. Synd, for selve kremen og konsistensen er nydelig. Har ikke luktet den rosa. Anonymkode: 1453d...e64
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #5 Skrevet 26. juni 2022 Den er utrolig drøy, synes jeg. Så sånn sett er den vel ikke så dyr igjen. Anonymkode: 64ef8...935
Gjest Peanut Skrevet 26. juni 2022 #6 Skrevet 26. juni 2022 https://soldejaneiro.com/collections/body-cream/products/beija-flor-elasti-cream Jeg personlig synes den lukter himmelsk! ^^, Kanskje bittelitt tung å gni inn i huden om man tar en del, menneh det jevner seg ut ^_^ Jeg sjekker alltid ut på nett (engelsk og norsk) før jeg anskaffer meg noe som helst. Kjekt å lese andres erfaringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå